EMPTIES #15

by - listopada 27, 2018

Napokon je došlo vrijeme za još jedan post s potrošenim proizvodima koji gotovo pa ispadaju iz vrećice u koju ih skupljam. Ponovno se tu nije našla dekorativna kozmetika koje sam također potrošila poprilično pa će te o tome moći uskoro čitati u zasebnom postu. Da ne duljim s uvodom, bacimo se na proizvode koje sam potrošila. Ako vas zanima koji su to proizvodi, nastavite čitati!



Cien spužva za kupanje - čest gost mojih postova s potrošenim proizvodima. Sasvim solidna spužva koja ima jednu stranu namijenjenu pilingu, pomalo grubu tako da je preporučam malo lakšu ruku i ne tako često pilingiranje.

Duchesse blazinice- možete ih vidjeti u svakome postu s potrošenim proizvoda jer su odlične, pogotovo za vrlo povoljnu cijenu po kojoj joj možete kupiti, a koristim ih gotovo svakodnevno.


DM Babylove Sensitive puder- negdje sam čitala da je baby puder moguće koristiti za baking i setiranje lica te sam ga odlučila isprobati pošto sam ga imala kod kuće i mogu reći da sasvim okej funkcionira i nisam primjetila neku razliku između baby pudera i pudera u prahu za setiranje, a ovo pakiranje će vam trajati vječno. Baby puder sam nekoliko puta koristila i za odmašćivanje vlasišta kada sam ostala bez šampona za suho pranje te i tako super funkcionira, samo što je dosta nespretno.

Balea krema za ruke s narom- krema me na prvu osvojila preslatkim pakiranjem, a prvim korištenjem me oduševio i sam proizvod. Nije teška, brzo se upija i lijepo njeguje i hidratizira ruke te ne ostavlja mastan ili ljepljiv osjećaj na kožu. Usto predivno miriše! O njoj sam pisala ovdje.

Cien antibakterijski gel za ruke- gelove ili vlažne maramice za dezinfekciju uvijek nosim sa sobom u torbi, a gel koristim i za dezinfekciju prije šminkanja. Super proizvod, no zbog alkohola koji je potreban u sastavu, hidratizirajte ruke kako vam se ne bi isušile.


Nivea micelarni šampon za normalnu do masnu kosu- trenutno moj omiljeni šampon, što možete vidjeti po dvije potrošene bočice. Lijepo čisti kosu, nije agresivan, odnosno ne isušuje jako, drži kosu čistom dva do tri dana i ona izgleda lijepo i svježe. O njemu sam pisala ovdje.

Batiste XXL Volume šampon za suho pranje kose- Batiste je moj omiljeni brend šampona za suho pranje, a rekla bih da je XXL Volume moj omiljeni! Šampone za suho pranje koristim kako bih odmastila vlasište i time malo osvježila kosu te kako bih svojoj poprilično tankoj kosi dala volumena. Ovaj je odličan u svim segmentima-lijepo odmašćuje i osvježava kosu te daje odličan volumen i lako učvršćuje kosu te se ona tijekom dana ne spljošti što mi je odlično. Ostavlja bijeli trag koji se lagano makne ukoliko malo prstima prođete kroz kosu ili ju pročešljate.


Syoss Repair Therapy regenerator- za razliku od Syoss šampona, ovaj regenerator mi je odličan! Naravno, neće obnoviti kosu kao što obećaje, ali će ju lijepo njegovati i omekšati te blago zagladiti vrhove i olakšati češljanje, sve što i ostali dobri regeneratori rade. Ambalaža je popilično velika (500 ml) te je proizvod dosta gust te je doziranje poprilično teško kada potrošite oko pola proizvoda, stoga ga ja često držim naopako, mislim da bi bilo lakše da je zapakiran u posudicu, no da je i ovako koristiti.

Gliss Hair Repair Supreme Length regenerator u spreju- regeneratore u spreju koristim za dodatnu njegu i još lakše češljanje jer se moj tanka kosa jako petlja. Ovaj mi je bio dobar, kao i ostali Glissovi, lijepo je omekšao kosu i njegovao ju. Namijenjen je dugoj kosi koji se lako oštećuje, no moja je kratka i lako se oštećuje, ali nisam primjetila ništa vezano za prevenciju oštećenja. Moram spomenuti i predivno pakiranje, super girly!


Balea Men Sensitive pjena za brijanje- inače sam koristila "ženske" verzije pjena za brijanje, no kod nekoga sam vidjela da koristila ovu i vodila sam se da ako je dobra za muško lice, dobra je i za moje noge. I bila sam u pravu, bila mi je skroz dobra, jedina razlika između ove i ženske je u mirisu, što mi ne smeta toliko te ova traje poprilično dugo.

M Lady jednokratne britvice- britvicama sam također bila zadovoljna, dobro obavljaju svoj posao, a uz to su vrlo povoljne.


Eveline 8 u 1 Total Action lak za nokte- proizvod koji spašava moje nokte kada im je pomoć potrebna, odnosno kada su posebno slabi, pucaju i listaju se. Ipak, morate biti oprezni i ne koristiti ga duži period jer će ih tada previše učvrstiti pa će ponovno pucati. O njemu sam pisala ovdje.

Aveo odstranjivač laka za nokte s lubenicom- odličan odstranjivač laka za nokte, bez problema skida lak, nije agresivan prema noktima i nema toliko neugodan miris, a cijena od svega par kuna mu je smiješna. No, Muller ga je nažalost povukao iz prodaje. koliko mi se čini.


Ziaja Orange Butter gel za tuširanje- Ziaja gelove za tuširanje obožavam. Kremasti su, lijepo se pjene, ne isušuju kožu i predivno mirišu. Ovaj s mirisom naranče ima divan, osvježavajući miris koji sam posebno voljela ljeti. Usto, dolaze u velikoj bočici od 500 ml koja traje poprilično dugo.

Garnier Mineral Invisible antiperspirant- omiljen dezodorans! Lijepoga je mirisa, odlično kontrolira znoj i neugodne mirise, a nije agresivan.

Avon Naturals sprej za tijelo s mirisom nara i manga- Avonove mirisne sprejeve volim, a posebno ljeti ili danima kada ne želim nositi parfeme jer su mi teški. Osim toga, koristim ih i za osvježavanje prostore, odjeće i slično. Raspršivač im je također odličan. Miris nara i manga nije moj omiljeni miris, no ugodan je i osvježavajuć. O njemu sam pisala ovdje.


Balea Magic Summer losion s blagim učinkom samopotamljivanja- vrlo sam svijetle pute i ne tamnim, no s ovim proizvodom sam imala malo ljetnoga tena bez izlaganja suncu. Dao mi je lagano tamniju, ali lijepu put (čak sam mogla koristiti tamnije pudere iz svoje kolekcije i nijansa mi je bila super) bez mrlja. Aplikacija je lagana, a ovo veliko pakiranje mi je uz gotovo svakodnevno korištenje trajalo cijelo ljeto i definitivno ga kupujem i slijedeće godine. O njemu sam pisala ovdje.

DM Sun Dance dječja krema sa SPF-om 50- ovaj proizvod mi je ostao od ljeta i iako ga ima još malo u ambalaži, prošao mu je rok trajanja te ga se riješavam. Koristila sam ga i na licu i na tijelu i bio mi je super i visokim zaštitnim faktorom štitio moju kožu. O kremi sam pisala ovdje.


Garnier dvofazna micelarna voda- odlična micelarna voda obogaćena uljem skida apsolutno svu šminku bez problema, ne isušuje kožu, no zbog ulja, ovu, kao i sve micelarne vode isperem, a to preporučam i vama. O njoj sam pisala ovdje.

Balea peel-off maska s aktivnim ugljenom- post o ovoj maski je najčitaniji post na mome blogu i malo mi je žao jer je taj post negativan, odnosno ova maska me baš i nije dojmila. Ne radi ništa posebno na mome licu, no ostavlja ga glatkim, mekim i svježim, ali ništa više, a sadrži jako puno alkohola od kojih moje oči jako suze. Ipak proces skidanja je jako zanimljiv. O njoj sam pisala ovdje.

Eveline Pure Control SOS gel+piling+maska za lice- odličan proizvod, jako lijepo čisti kožu i obavlja blagi piling od kojega je moja koža glatka i mekana, a dužim redovitim korištenjem utječe na nepravilnosti. Ipak, preporučam dobru hidrataciju nakon ovoga gela. O njemu sam pisala ovdje.


Balea voda u spreju s ružom- koliko volim Baleinu običnu vodu u spreju, toliko ovu ne volim. U sastavu ima parfem i vrlo je intenzivnog mirisa ruže koji ja baš ne volim, pa proizvod nisam koristila za lice, već po cijelu ili za pojačavanje intenziteta sjenila. Raspršivač je očajan, jako se pjeni, tako da sada bacam trećinu proizvoda jer voda iz ambalaže više ne izlazi u formi vode, odnosno spreja, već se samo pjeni i vrijeme je da se s ovim pozdravim, što mi uopće nije teško palo.

Cien Tropical Summer voda u spreju- Lidlova verzija vode u spreju, koja ima čak i nešto bolji raspršivač od Baleine, a koristila sam ju za sjedinjavanje svih praškastim proizvoda na licu i za osvježavanje, posebno ljeti.

Avon Naturals Hydrating sprej s aloe verom i pamukom- proizvod koji mi se svidio. Ima odličan rapršivač. Koristila sam ga za dodatnu hidrataciju i osvježavanje kože i bio mi je odličan u tu svrhu. O njemu sam pisala ovdje.


Balea Soft&Clear dnevni fluid protiv prištića- meh proizvod, što bi se reklo niti smrdi niti miriši. Nije mi se previše svidio niti teksturom i nanošenjem, niti djelovanjem, no s pozitivne strane nije napravio niti nešto loše. O njemu sam pisala ovdje.

Ziaja Manuka Tree dnevna krema za lice- dobra kremica, gusta je i lagano hidratzira kožu. Iako mi se svidjela ,trenutno više volim laganije, gel kreme te po potrebi koristim ulje ukoliko mi je potrebna nešto jača njega, tako da mi ova krema trenutno nije najomiljenija, no dobra je, to su samo moje preferencije. O njoj sam pisala ovdje.

Labello Original- klasik u njezi usana! Vrlo je bogat te odlično hidratizira i njeguje usne i mislim da o njemu ne moram pisati ništa više.

Biobaza Bee Balm s karamelom&kakao maslacem- također odličan balzam, lijepo njeguje i hidratizira usne, ali je malo tvrđe teksture. Ugodnog je mirisa.


Balea Energy sheet maska- sheet maske volim i isprobala sam različite, no ova mi je najgora. Poprilično visoko u sastavu ima alkohol, što nisam vidjela prilikom kupovine jer nisam gledala sastav, jer su mi dosada sve Baleine maske bile dobre. Od ove me je kože peckala tako da ju nisam dugo držala na licu, pa ne mogu tvrditi kakav učinak ima u vidu hidratacije i osvježavanja. Slobodno preskočite.

Balea Teint Perfektion maska za usne- maska je silikonska i lijepo je hidratizirala usne, no meni se to malo gadilo, ta silikonska tekstura na usnama i okus maske koji mi je često završio u ustima, tako da bih ovo preskočila.

Balea sheet maske božur&cvijet trešnje- ove maske su mi se svidjele, lijepo su osvježile i kratkotrajno hidratizirale kožu i imaju divan cvijetni print. Malo me iznenadilo jer su mi bile malo malo i otvori su malo čudno bili smješteni, što mi se do sada nije dogodilo već su mi sve maske bile malo velike. No ništa strašno, ponovila bih kupnju ovih maski ako ih ponovno vidim.


Avon Nutraeffects Active Moisture+ tester ulja za lice- vrlo je vodenasto i bilo mi je okej, lijepo je hidratiziralo lice i nije bilo jako masno te mi nije izazvalo nikakve iritacije, sasvim solidno.

Ziaja Goat's Milk tester dnevne krema- bila mi je okej i lijepo je, lagano hidratizirala kožu, no u dva do tri korištenja koliko sam dobila od ovoga testera, nije me oduševila toliko da bih imala želju isprobati full size proizvod.

Avon True Nutraeffects testeri BB krema za lice Radiance&Anti-aging u nijansi Extra Light- BB kreme su mi se svidjele, lijepo prekrivanje, imaju lijep finiš i lagane su na koži što je super za svakodnevno korištenje, posebno ljeti. Od ove dvije, više mi se svidjela Radiance verzija, a želim isprobati i mat finiš. O njima sam pisala ovdje.

Afrodita Extreme Hydration maska za lice- odlična maska, lijepo hidratizira kožu i ostavlja ju glatkom, mekom i svježega izgleda. O njoj sam pisala ovdje.

I to bi bili moji potrošeni proizvodi, prazne ambalaže ide na recikliranje na zeleni otok. Što ste vi nedavno potrošili?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari