AVON HIDRATANTNI SPREJ ZA LICE- PAMUK I ALOE VERA

by - srpnja 18, 2018

U vruće, ljetno vrijeme, svi tražimo neko osvježenje, posebno u vidu hlada, mora, jezera ili bazena, hladnih napitaka i poslastica, ali i u kozmetičkim proizvodima. Tako sam ja isprobala jedan koji mi se činio kao idealno osvježenje u vrućim mjesecima. Jesam li bila u pravu ili sam se precvarila, saznajte u nastavku posta. 


Sprej dolazi u prozirnom pakiranju s naljepnicom na kojoj se nalaze se informacije o proizvodu, a bočica je jednaka kao kod njihovih mirisnih sprejeva za tijelo. Raspršivač je odličan te proizvod raspršuje u obliku lagane maglice i vrlo je nježan za lice. U pakiranju se nalazi 100 ml proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci. Redovna cijena proizvoda je 38 kn, ali se jako često može naći i po upola manjoj cijeni. Proizvođač navodi za pri uporabi treba izbjegavati oči, što sam i radila, te u sastavu sadrži parabene.

Proizvod dolazi u obliku prozirne tekućine ugodnoga mirisa. Proizvod sam koristila u večernoj njezi ili preko dana kada sam znala da neću izlaziti van jer proizvođač navodi izbjegavanje izglaganja direknoj sunčevoj svjetlosti, no mislim da uz SPF nema opasnosti. Sprej lagano hidratizira kožu i uvelike ju osvježava. Posebno ga volim koristiti uz hidratantnu kremu, nakon nekih težih maski kada osjetim da me koža zateže. Efekt osvježenja i hudratacije je kratkotrajan. Brzo se upija u kožu i ostavlja ju blago sjajnom. Ne masti kožu dodatno i nije izazvao nikakve iritacije. Ovaj sprej nisam koristila preko make up-a, pa ne znam kakav bi utjecaj imao, jedino mislim da ga ne bi uništio jer je vrlo lagan na licu i dozira se u obliku lagane maglice.


Proizvod je prema mome mišljenju, odličan i dobro dođe kada želite dodatnu hidrataciju i osvježenje, a vjerujem da bi mogao koristiti i kao tonik. 

Jeste li isprobali Avon hidratantni sprej?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari