AVON SPREJEVI ZA TIJELO

by - kolovoza 28, 2016

Avon sprejevi za tijelo meni su genijalni, pogotovo za ljeto kada nam je većina parfema preteška. Fino mirišete, a za to ste izdvojili malo novca, gdje ćeš bolje! Istina je da se ovaj miris na vama neće zadržati cijelu vječnost, nego tek nekoliko sati, ali to se lagano obnovi, poprskate se ponovno i voila, miris je opet tu.



Danas ću vam pričati, odnosno pisati o četiri Avonova spreja za tijelo koje ja imam. 

Prvo ćemo prijeći neke općenito stvari zajedničke svim ovih sprejevima. Dolaze u prozirnoj plastičnoj bočici od 100 mililitara te za vrhu imaju raspršivač koji lijepo i ravnomjerno rasprši sprej bez da budete, hajmo to reći mokri, te je zaštićen čepom. S prednje strane se nalazi naljepnica sa slikom kakav je miris. Cijena im varira od kataloga do kataloga, ali je većinom ispod 20 kuna. (npr. u trenutnoj kampanji koja traje do 6.9. dobijete tri proizvoda za 45 kuna, što ispada 15 kuna po proizvodu te ih možete kombinirati sa losionima i gelovima za tuširanje, dok je jedan 30 kuna).


NAR I MANGO
Sprej koji sam prvi kupila i bila je to ljubav na prvi miris hehe. Miriše jako svježe, slatkasto i ljetno, te ga svakako preporučam.


CRVENA RUŽA I BRESKVA
Ovaj sprej je zamijenjen mirisom ruže i kakaa, odnosno čokolade, osim ako se ne pojavi u nekom novom katalogu. Ovaj sprej mi je najmanje drag, mislim fino on miriše, kao prava ruža, breskvu ja ne osjetim, ali mi nekako nije sjeo, ta ruža mi je nekako „bolje zaobiđi“.


CVIJET TREŠNJE
Osobno, meni je ovo jako drag miris. Kao i svi sprejevi iz ove linije, miriše jednako kao i miris koji postoji u stvarnome svijetu, a on ga predstavlja, odnosno, u ovome slučaju kao pravi cvijet trešnje. Jako me podsjeća na proljeće i obožavam ga nositi kako se spremim i osjećam onako girly, pogotovo u nešto roza. :) Moram napomenuti da mislim da je ovaj miris najmanje intenzivan od svih koje imam.

KOKOS I KARAMBOLA
Ja sam luda za kokosom i svaki proizvod na kojemu piše kokos, ja moram kupiti i za mene je većinom pun pogodak što se tiče mirisa (ovo većinom je jer neki proizvođači navode miris kokosa, a od kokosa  ni k). zbog te zaluđenosti kokosom, meni je ovaj sprej najdraži, mirise fino, ljetno i kokosasto, gdje ćeš bolje :P. Inače ovaj miris je tek nedavno dodan njihovoj liniji.


U ovoj liniji postoje još miris orhideje i borovnice, šljive i vanilije, vanilije i sandalovine te zelenog čaja i verbene, no znaju dodati i nove mirise, tako da vjerujem da ćeih uskoro biti i više.


Jeste li isprobale ove sprejeve za tijelo?



You May Also Like

0 komentari