ZIAJA MANUKA TREE PURIFYING LINIJA

by - listopada 27, 2017

U današnjem postu, kao što možete vidjeti iz naslova, pisat ću vam o Ziajinoj liniji namijenjenoj ženama i muškarcima starijima od 14 godina s masnom i mješovitom kožom, kakva je i moja, pod nazivom Manuka Tree. Koliko sam ja vidjela, linija se sastoji od gel za čišćenje lica, tonika te dnevne i noćne kreme. Ovo će biti nešto opširniji post, pa se pripremite na puno teksta i slika. Ako vas zanima više, nastavite čitati.


Osnovne značajke linije:
  • Ziaja Manuka Tree linija nudi rješenje za probleme masne i mješovite kože za sve dobi (od mladenačke do zrele i starije dobi): reducira prekomjerno izlučivanje sebuma, mitesere, proširene pore i akne, dubinski čisti kožu i normalizira njenu funkciju
  • Glavni sastojak linije je ekstrakt lista manuka drva, koji je poznat po svojim snažnim antibakterijskim i protuupalnim svojstvima, ublažava iritacije i vrlo učinkovito djeluje na bakterije koje uzrokuju akne
  • Ostali aktivni sastojci: cinkov glukonat, oleinska i hijaluronska kiselina, smeđe alge, fotostabilni UVA/ UVB filteri 
  • Proizvodi ne sadrže alkohol, a odlikuje ih lagana tekstura i posebno odabrane supstance pogodne za masnu kožu

Započet ću s kremama za lice. Kreme dolaze u bijeloj (dnevna) i tamno zelenoj (noćna) tubici s pripadajućim kutijicama koje su zaštićene celofanom, tako da ste sigurni da ih nitko prije vas nije dirao. Dizajn je vrlo jednostavan i meni jako lijep, no opet sadrži sve potrebne informacije. Uz to što je ambalaža lijepa, i kvalitetna je. Kreme možete kupiti u Dm-u (za ostale drogerije nisam sigurna) po cijeni od 35 kn. Količina proizvoda koji dobijete je 50 ml.






Dnevna krema za normalizaciju kože sa zaštitinim faktorom SPF 10
Krema je nešto gušće i bogatije teksture, bijele boje te teksturom nalikuje na kreme za sunčanje, što mi je objašnjivo jer sadrži SPF 10. Miris se razlikuje od mirisa krema za sunčanje, ugodan je i pomalo biljni (ne znam baš objašnjavati mirise, što ste sigurno već primijetili). Zbog svoje bijele boje, posvjetljuje lice, odnosno ostavlja lagani bijeli film na koži što na meni nije toliki problem jer sam vrlo svijetla, no na tamnijoj koži bi bilo jače vidljivo.

Iz Ziaje navode:
  • učinkovito reducira nesavršenosti kože, regulira rad lojnih žlijezdi i reducira prekomjerno izlučivanje sebuma (rekla bih da lagano reducira trenutne prištiće i smanjuje pojavljivanje novih te se koža nešto manje masti)
  • smanjuje mitesere i sprječava njihov nastanak, vlaži i umiruje iritacije, daje koži mat izgled (nisam primijetila da utječe na pojavu i uklanjanje mitesera, lagano hidratizira i ne daje koži mat izgled)
Krema se ne upija tako brzo, te na dosta visokom mjestu u sastavu ima glicerin koji ostavlja ljepljiv osjećaj na koži te je ova krema idealna kao podloga za make up jer puder "zalijepi" za sebe i tako vam make up duže traje na licu.
Nije mi izazvala nikakve iritacije. 


Noćna piling krema
Krema je nešto laganije, pomalo gel teksture, brzo se upija te ne ostavlja bijele tragove na koži. Ugodnog je mirisa, jednakog kao i dnevna krema.

Iz Ziaje navode:
  • Uklanja mrtve stanice i regenerira kožu ne uzrokujući iritacije, reducira pojavu akni (radi blagi kemijski piling te ostavlja kožu mekom i glatkom, nije mi izazvala nikakve iritacije te ubrzava nestanak trenutnih prištića)
  • Posvjetljuje tamne mrlje uzrokovane suncem i upalnim procesima, smanjuje mitesere i proširene pore (posvijetlila je mrlje od prištića koje sam imala, lagano smanjuje proširene pore, ali nisam primijetila ništa u vezi s miteserima)
  • Hidratizira, poboljšava čvrstoću i elastičnost kože (lijepo hidratizira kožu te koža uz korištenje ove kreme izgleda ljepše i zdravije).
Gore: Ziaja Manuk Tree dnevna krema, dolje: Ziaja Manuk Tree noćna krema

Gel za čišćenje lica
Gel dolazi u tamno zelenoj ambalaži s pumpici koja je poluprozirna pa u bilo kojem trenutku možete vidjeti koliko vam je proizvoda ostalo. Pumpica lijepo dozira proizvod te vam je jedna pumpica sasvim dovoljna za čišćenje lica (želim napomenuti kako ovaj proizvod nisam koristila za skidanje šminke, za to koristim micelarnu, već za čišćenje lica nakon skidanja šminke ili ako nisam nosila šminku kao prvi korak u čišćenju). Gel je ugodnog mirisa (kao i cijela ova linija), nešto rjeđe teksture i prozirne boje. Gel možete kupiti u Dm-u (za ostale drogerije nisam sigurna) po cijeni od 30 kn za 200 ml koje dobijete u ambalaži.

Iz Ziaje navode:
  • Nježno i učinkovito čisti kožu, a istovremeno smanjuje iritacije i crvenilo kože (gel je nježan, ali lijepo očisti kožu, umiri ju, ali i osvježi)
  • Hidratizira i omekšava epidermu te je idealan kao priprema kože za daljnje kozmetičke tretmane (nisam primijetila da hidratizira, ali ne isušuje, ostavlja kožu mekom i glatkom)
  • Ne sadrži sapune
  • Nanijeti malu količinu gela na mokru kožu lica, vrata i dekoltea, nježnim pokretima umasirati u kožu i potom isprati vodom izbjegavajući područje oko očiju (ovaj gel, kao i svaki drugi koristim tako, iako umjesto prstiju najčešće koristim Avonovu četkicu (link) jer mi se više sviđa rezultat; ovaj gel se nešto slabije pjeni)
Primijetila sam da mi se koža uz ovaj gel malo manje masti.
Gel mi nije izazvao nikakve iritacije na koži.
Na slici ispod možete vidjeti sastav ovoga gela.



Tonik za čišćenje lica
Tonik dolazi u tamno zelenoj, poluprozirnoj ambalaži od 200 ml kroz koju uvijek možete vidjeti koliko vam je proizvoda preostalo, što mi se jako sviđa. Ima odličan raspršivač koji proizvod nanosi kao laganu maglicu i definitivno ću ovu ambalažu sačuvati nakon što potrošim ovaj proizvod jer mi se jako sviđa i već ću pronaći način kako ju iskoristiti. Ugodnog je mirisa, kao i cijela linija. Možete ga kupiti u Dm-u (za ostale drogerije nisam sigurna) po cijeni od 30 kn.

Iz Ziaje navode:
  • Nježno čisti kožu i uklanja ostatke make up-a, smanjuje proširene pore i pojavu akni (iako oni navode da se ovaj proizvod koristi za čišćenje lica, meni to nema smisla jer tonik koristim kako bi umirio kožu i pripremio ju za daljnju njegu i ne očekujem čuda od tonika, ali mogu reći da dobro djeluje na prištiće)
  • Sadrži organske kiseline koje imaju nježan učinak pilinga
  • Priprema kožu za daljnje kozmetičke tretmane
  • Optimalni rezultati postižu se redovitom primjenom, ujutro i navečer malu količinu tonika nanijeti na blazinicu i nježno očistiti kožu lica, vrata i dekoltea (proizvod sam koristila svako jutro i svaku večer, nakon gela za čišćenje, a prije kreme i to tako što sam proizvod špricala na lice, jer on dozira maglicu, tako da mi špricanje na blazinicu nema smisla jer kada bih naprskala količinu dovoljnu za nanošenje na lice ,potrošila bih pola proizvoda)
Proizvod lijepo umiri i osvježi kožu i pripremi ju za daljnju njegu, a od ovog tonika, kao niti od jednog drugog  nisam očekivala čuda, niti ga koristila za čišćenje kako oni tvrde. Nije mi izazvao iritacije.
Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Od gore prema dolje: gel za čišćenje lica, noćna krema, dnevna krema
Kao zaključak mogu reći da se radi o jako dobroj drogerijskoj liniji za mješovitu i masnu, a rekla bih i problematičnu kožu (iako ne mogu reći koliko bi bila efektivna na koži s jako puno akni). Uz ovu liniju moja koža izgleda ljepše i zdravije, manje se masti te je čistija. Veliki je plus što je ova linija dosta nježna s obzirom koliko je djelotvorna. Na neko vrijeme sam ju prestala koristiti jer mi je lice odjednom jako poludjelo (čitaj ušlo u pubertet u dvadesetima) pa sam se na neko vrijeme okrenula ljekarničkim proizvodima, ne sumnjam da ću se ponovno vratiti ovoj liniji. 
Iako volim cijelu liniju, kada bih morala birati favorite, to bi bili noćna krema i tonik.

Jeste li isprobali ovu liniju? Volite li Ziaju?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari