KREME ZA RUKE// AVON, BALEA, FARMASI, NIVEA, ORIFLAME, ZIAJA

by - ožujka 07, 2018

Kreme za ruke su neizostavne u mojoj svakodnevici i stalno mažem ruke, ali su mi i prijeko potrebno, jer su mi ruke, posebno u ovo hladnije vrijeme, poprilično suhe i zahtijevaju dosta njege. Ali, nedavno sam postala posebno opsjednuta kremama za ruke i kod mene se našlo poprilično puno krema u isto vrijeme te sam o svima zajedno napisati jedan post i usporediti ih. Također, imam osjećaj da ću se dosta ponavljati tijekom ovog posta, ali kreme za ruke su poprilično slične i djeluju podjednako. Ako vas zanima više, nastavite čitati. 



AVON CARE COCONUT OIL KREMA ZA RUKE
"Obogaćeno kokosovim uljem. Čini kožu mekom i hidratiziranom. Prikladno za svakodnevnu upotrebu. Dermatološki testirano."
Krema dolazi u lijepoj bijeloj tubici s kokosom na pakiranju. Na dnu se nalazi čep koji se zatvara na klik i neće se slučajno otvoriti. Samo pakiranje je poprilično kvalitetno. Količina kreme u tubici je 100 ml, a cijena joj varira između 10 i 20 kn, ovisno o katalogu. Krema je vrlo kremaste i lagane formule, malo je rjeđa. Iako sadrži ulje, nije masna, ali je mrvicu masnija, od npr. Avonove kreme za kakao maslacem. Intenzivnijeg je i ugodnog mirisa koji mi se sviđa i koji se zadržava na koži, no ne podsjeća me pretjerano na miris kokosa. Upije se dosta brzo, no malo sporije od nekih drugih krema, potrebno je oko minutu. Nije ljepljiva. Odlično hidratizira ruke i nećete ih morati mazuckati stalno (iako ja to ponekad radim), omekšava kožu i umiruje napetost. Odlična krema za ruke!

AVON CARE COCOA BUTTER KREMA ZA RUKE
"Formula s kakao maslacem i vitaminom E u trenu obnavlja suhu kožu i pruža joj dugotrajnu hidrataciju. Nemasna formula brzo se upija."
Krema dolazi u duguljastoj tubici, identičnoj kao i prethodna krema, ali je ova smeđe boje i krasi ju kakao. Također je kvalitetna i travel friendly. U tubici se nalazi 100 ml kreme, a cijena varira, od kataloga do kataloga, između 10 i 20 kn. Nešto je rjeđe kremaste formule i vrlo je lagana. Intenzivnijeg je i vrlo ugodnog kakao mirisa koji obožavam. U trenu se upija u kožu, nije ljepljiva niti masna te ostavlja ruke hidratiziranima i mekanima. Umiruje kožu. Nemate potrebu stalno mazati ruke. Jedan od najdražih i najboljih, ako ne i najdraža krema za ruke!

Gore: Avon Care Coca Butter, dolje: Avon Care Coconut Oil

ZIAJA GOAT'S MILK KREMA ZA RUKE
"Zaglađuje i učvršćuje kožu. Uklanja osjećaj hrapavosti."
Kod ove kreme imam samo tester koji sam dobila od Ziajine promotorice u Dm-u, ali sam ga također odlučila spomenuti jer mi je bio dovoljan za nekoliko korištenja i stekla sam dojmove o kremi. Inače, krema dolazi u plastičnom pakiranju i izgleda mi kvalitetno. Unutar ambalaže nalazi se 80 ml kreme, po cijeni od nekakvih 15 kn. Možete ju kupiti u Dm-u, za Bipu nisam sigurna. Tekstura kreme je rjeđa i vrlo lagana te je nalik gelu za tuširanje. Intenzivnog je mirisa, istoga kao i cijela linija. Meni se ovaj miris baš i ne sviđa, ali sam se s vremenom navikla na njega. Miris se zadržava na koži. Krema se jako brzo upija, nije masna niti ljepljiva, a odlično hidratizira kožu. Iako mi se sviđa djelovanje ove kreme, nije mi omiljena zbog mirisa, koji mi se baš i ne sviđa previše.

NIVEA INTENSIVE CARE KREMA ZA RUKE
 "Formula s bademovim uljem i jedinstvenim Nivea mirisom osigurava bogatu njegu i intenzivnu hidrataciju 24 sata."
Krema dolazi u jako zanimljivom kvalitetnom pakiranju od mekše plastike i jako mi se simpatično. Plave je boje, prepoznatljive za Nivea proizvode. Također je i prepoznatljivog Nivea mirisa. Količina kreme koja se nalazi unutar ambalaže je 100 ml, a cijena joj je oko 15-20 kn i možete ju kupiti u Bipi i Dm-u, nisam sigurna za Muller. Gušće je kremaste formule, ali je lako maziva. Malo je teža i masnjikava i ljepljiva. Malo se duže upija. Odlično hidratizira suhu kožu i umiruje ruke, ali ne pruža hidrataciju 24 sata kao što proizvođač navodi te to nisam niti očekivala. Najviše ju volim koristiti prije spavanja. Odlična krema ako vam ne smeta malo pričekati dok se krema ne upije te tražite bogatu njegu.

Gore: Nivea Intensive Care, dolje: Ziaja Goat's Milk

FARMASI NATURELLE ARGAN OIL&CAFFEINE KREMA ZA RUKE
"Krema za ruke s arganovim uljem i kofeinom za intenzivnu revitalizaciju. Preporučuje se za njegu suhe i osjetljive kože. Arganovo ulje posjeduje anti age efekt , dok kofein regenerira tkivo i ubrzava cirkulaciju. 0% parabena."
Krema dolazi u lijepoj tubici koja je poprilično kvalitetno izrađena. Maleni problema je to što je otvor na dnu tubice poprilično širok te morate paziti prilikom doziranja jer se lagano može dogoditi da istisnete previše kreme. U tubici se nalazi 75 ml kreme, a cijena joj je oko 15 kn, iako Farmasi zna imati lude popuste, tako da sam ja ovu kremu kupila, vjerovali ili ne, za 5 kn! Ima vrlo lagani miris, no ne znam definirati na što me podsjeća, iako je ugodan i lagano se osjeti na rukama. Krema je dosta gusta i kremasta. Krema je nešto teža i sporije se upija, te ju zbog toga više volim koristiti navečer, prije spavanja ili kada znam da rukama neću ništa raditi. Pomalo je ljepljiva dok se ne upije, ali nije masna. Okej je što se tiče hidratacije, iako moram priznati da sam očekivala malo više, posebno zbog gušće i teže formule. Od svih krema o kojima sam danas pisala, ova mi je najmanje draga.

ORIFLAME LA PRALINE KREMA ZA RUKE
"Krema za ruke." Jedino što piše na poleđini kreme.
Krema dolazi u preslatkoj mat tubici pastelnih boja- ružičaste i zelene. Pakiranje je predivno i preslatko, a usto i dosta kvalitetno i jako mi se sviđa. Proizvod se lagano dozira. Unutar tubice nalazi se 75 ml kreme, čija je cijena bila oko 20 kn, ali nisam sigurna može li se ova krema još uvijek kupiti. Krema je rjeđe teksture i vrlo je lagana. Topi se u dodiru s kožom. Za razliku od ostalih krema koje su bijele boje, ova je bež, što nije toliko bitno, ali eto, mogu spomenuti. Intenzivnijeg je mirisa, koji postaje još intenzivniji dok umasiravate kremu te se zadržava na koži. Miris je vrlo ugodan, nešto između čokolade i lješnjaka, oni kažu miris pralina. Dosta se brzo upija te nije masna. Odlično hidratizira. Ova krema mi je jako dobra i draga, kako zbog djelovanja, tako i zbog odličnog mirisa. Jedino, kažem, nisam sigurna može li se još uvije kupiti.

Gore: Farmasi Naturelle Argan Oil&Caffeine, dolje: Oriflame La Praline

BALEA KREMA ZA RUKE S MIRISOM CVIJETA TREŠNJE/ NARA
"Krema za ruke s mirisom trešnjina cvijeta sadrži ekstrakt rižina mlijeka, a krema za ruke s mirisom nara sadrži ulje argana te njeguju i hidratiziraju suhu kožu. Veganski proizvod."
Kreme dolaze u preslatkoj debeljuškastoj tubici od aluminija ili nekakvog sličnog materijala, lagano ju je stisnuti te se stiskanjem udubljuje što znači da ćete uspjeti maksimalno iskoristiti proizvod. Pakiranje krase trešnjini cvjetovi, odnosno nar i izgledaju predivno i morala sam ih kupiti. Čep je dosta sitan i može biti nezgodno zašaraviti ga natrag nakon mazanja kreme, no meni ne smeta i preslatko mi je. U tubici se nalazi 75 ml proizvoda po cijeni od 7,90 kn, a kao i sve Balea proizvode možete ih kupiti samo u Dm-u. Kreme imaju intenzivan i vrlo ugodan miris. koji postaje još intenzivniji dok kremu umasiravate u kožu. Tekstura krema se razlikuje- krema s mirisom trešnje je puno gušća od kreme s mirisom nara. Obje su vrlo lagane i mazive. Jako brzo se upijaju, nisu masne niti ljepljive te odlično hidratiziraju kožu. Sve u svemu, odlične kremice, a ogroman plus je također i vrlo povoljna cijena te ovo preslatko pakiranje. Uz Avon kremu s kakaom, ove kreme su moji favoriti!

Balea kreme za ruke, gore: miris cvijeta trešnje, dolje: miris nara
Da sumirano, sve kreme su dobre i odlično obavljaju svoj posao, no moji favoriti su Balea kreme i Avon krema s kakao maslacem, dok mi se najmanje svidjela Farmasi krema. 

Jeste li isprobali neke od ovih krema? Koja je vaša najdraža krema za ruke?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari