AFRODITA EXTREME HYDRATION MASKA ZA LICE

by - lipnja 23, 2018

Obožavam maske, ali što se tiče maski za hidrataciju, najčešće posežem za sheet maskama. Ipak, odlična sam priliku dati i ovim, klasičnijima, i to prvenstveno jer sam čitala dobre dojmove o njima, ali i zbog toga što sam imala kupon za popust. Jesu li mi se svidjele, saznajte u nastavku posta!


Maske dolaze u vrećicama jednostavnoga, ali po meni, lijepoga dizajna s plavim detaljima koji odgovaraju temi hidratacije. Pakiranje se sastoji od dvije vrećice, a svaka vrećica sadrži 6 ml, što je ukupno 12 ml. Jedna vrećica mi je dovoljna za dva korištenja. Znam da ju možete kupiti u DM-u (nisam sigurna za ostale drogerije), po cijeni od 12,90 kn.

Iz Afrodite navode da ova maska omogućuje intenzivan prijenos vlažnosti u kožu i njezino raspršivanje u dublje slojeve te da intenzivno njeguje i na koži ostavlja svilenkasti, nježan osjećaj udobnosti. Navode da je ova maska bez parabena, parafina i silikona, a sastav možete vidjeti na slici ispod.


Maska je kremaste i vrlo lagane formule, kao neka gušća krema, bijele boje i blagoga mirisa. Lako se nanosi na lice, ali preferiram ju koristiti prstima jer kistom baš i ne funkcionira jer se dosta upija u kist. Nanosim ju na čistu kožu, kada osjetim potrebu za hidratacijom.

U kožu se upija kroz 15-20 minuta i blago je ljepljiva. Osjećaj na koži je kao da se nanijeli debeli sloj hidratantne kreme. Mali problem koji ja imam s ovom maskom je da se ona zna runiti, jer jedan dio proizvoda ostane sjediti na koži, pa ga dodatno umasiram koliko ide, a ostatak uklonim. Lice ostavlja lijepo hidratiziranim te ostavlja kožu mekom, svježeg i plumpy izgleda. Moju masnu T zonu nije dodatno zamastila te mi nije izazvala nikakve iritacije na koži.


I za kraj mogu reći da mi se ove maske jako sviđaju i mojoj koži pružaju odličnu hidrataciju i lijep, svjež izgled. Ipak, moram priznati da su mi sheet maske kao maske za hidrataciju nešto draže, jer su mi zanimljivije, no to ne znači da ove maske ne volim i neću koristiti.

Jeste li isprobali Afrodita Extreme Hydration masku za lice? Što koristite za dodatnu hidrataciju?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari