BALEA MAGIC SUMMER LOSION S BLAGIM UČINKOM SAMOTAMLJENJA

by - srpnja 28, 2018

Dolaskom ljeta, svi žudimo za preplanulim tenom, što je malo teže postići ukoliko ste jako svijetli, teško tamnite i ne želite se baš izlagati suncu. Ako se, kao ja, pronalazite u takvoj situaciji, najbolje riješenje čine se proizvodi za samotamljenje, a kada se moguće rješenje krije u drogeriji, gdje ćeš bolje. Mnoge blogerice su očarane ovim proizvodom, a kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta. 


Losion dolazi u poprilično velikoj plastičnoj ambalaži brončanih tonova koji podsjećaju na ljeto i preplanuli ten. Čvrsta je te se čep odlično zatvara. Unutar bočice se nalazi pozamašnih 400 ml, a losion možete kupiti u DM-u po cijeni od 26,90 kn.

Proizvođač navodi da je ovaj proizvod namijenjen srednje svijetlom do tamnom tipu kože, s voćnim mirisom i vitaminom E te je dermatološki testiran. Sastav možete vidjeti na slici ispod.


Losion je rjeđe formule, bijele boje i mirisa ugodnog za proizvode za samotamljenje, a mene podsjeća na miris meda. Lako se razmazuje, ali se malo dulje upija. Nije težak na koži. Moram priznati da sam se uvijek bojala ovakvih proizvoda, no s ovime nije bilo problema. Nije bilo potrebno raditi piling prije nanošenja, jer se vrlo lako nanosi, na zglobove (koljena, laktove) nanesite manje proizvoda te nakon uporabe dobro operite ruke. Na mojoj dosta svijetloj koži koja teško tamni daje vrlo lagani učinak potamljivanja, nakon prvog nanošenja do jutra potamnim oko pola nijanse, a nakon dva do tri dana potamnim za ovo nijansu, nijansu i pol. Nijansa je jako lijepa i topla. Ako se koristi oko 5 dana za redom ten na meni postaje nejednak i flekav te izgledam prljavo, stoga ga volim maknuti i započeti ponovno. Ten se lako uklanja s vremenom, pilingom ili depilacijom. U mome slučaju proizvod se nije prenosio na odjeću ili posteljinu.


Ovaj proizvod mi se svidio, daje mi vrlo lagano, no opet vidljivo potamljivanje, čak i na mojoj koži koji je vrlo svijetla i jako teško tamni, tako da vjerujem da će na nekome tko lako hvata boju dati još jače rezultate. Usto apliciranje je jako jednostavno. 

Jeste li isprobali Balea losion za samotamljenje? Koristite li proizvode za samotamljenje?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

2 komentari

  1. meni je ovo cisto smece, evo vec 5 dana se mazem tim i jedva sam potamnila, za nijansu. Okej pise na pakiranju da se rezultati mogu vidjeti nakon nekoliko dana pa hajd, al kako je moguce da ja na cjelu nogu RAVNOMJERNO nanesem losion da bi ja danas primjetila fleke :O :O kako je to moguce a nanjela sam ga svuda jednako. cinjenicu da ce mi proci cijelo ljeto dok ja nabacim makar 2-3 nijanse s ovim mogu podnjeti, ali fleke nikako; po meni je ovo nepotreban gubitak novaca i sigurna sam da ga vise necu kupiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je što vam se proizvod nije svidio, no kao što uvijek navodim, nekome će proizvod odgovarati, dok nekome neće. Meni je odgovarao i svoje dojmove sam prenijela.

      Izbriši