USPOREDBA DROGERIJSKIH ŠAMPONA: ELSEVE, NIVEA, PANTENE

by - travnja 18, 2018

Nakon nekog vremena ponovno pišem post o nekoliko drogerijskih šampona, no mislim/ nadam se da ovakav post u neko skorije vrijeme neću ponovno pisati jer mislim da sam pronašla odličan šampon za svoju kosu. Osim, ako se naravno, ne pojavi neki novi šampon koji me privuče, jer sam slaba na nove proizvode. Ako vas zanima više, nastavite čitati!


Prije nego počnem pisati o samim šamponima, želim reći nešto o svojoj kosi i pranju kose. Moja kosa je srednje duga, tanka i pomalo oštećena. Imam masno tjeme i kosa mi se poprilično brzo masti, uz bilo koji šampon zamasti se nakon dva dana te imam suhe vrhove. Upravo zbog svega ovoga, možete zamisliti zašto imam problema s pronalaskom šampona. Kod šampona prvenstveno želim da mi se kosa ne zamasti prebrzo, da ne isušuju pretjerano i da kosa s njima izgleda lijepo, a ne spljošteno i beživotno. Kosu perem svaki drugi dan i prilikom pranja ju šamponiram dva puta. Kada samo ovo riješili, vrijeme je da prijeđemo na same šampone.


Elseve Extraordinary Oil
"Lagana uljna formula pretvara se u blagu pjenu koja uklanja nečistoće. Šest dragocjenih ulja njeguju kosu i pomažu joj vratiti ljepotu. Kosa je glatka, sjajna i podatna na dodir."

Šampon možete kupiti u svim drogerijama i prodavaonicama mješovite robe. Dolaze u dvije bočice, ovoj od 250 ml koju sam ja kupila, cijena joj je 23,90 kn i većoj, vjerujem da je zapremnine 400 ml i cijena joj je, ako se ne varam, oko 30 kn. Sama bočica je lijepog dizajna, kvalitetno izrađena i prozirna, što volim jer uvijek možete vidjeti koliko vam je proizvoda preostalo. Šampon je rjeđe teksture i ugodnog mirisa. Šampon se priliko pranja kose odlično pjeni. Šampon nije namijenjen mome tipu kose, već normalnoj do suhoj kosi, no ja ga volim, iako mi se s njime kosa dosta brzo zamasti, dan nakon pranja kose (no ipak može proći uz pomoć šampona za suho pranje). Ipak mi nije dodatno mastio kosu, lijepo ili nešto slično. Lijepo očisti kosu te je vrlo blag, nježan i njegujuć, a kosa je življa i lepršava. Uz njega mi ne treba regenerator. Zbog toga što mi se kosa s njime brzo masti, ne koristim ga svaki dan, već ponekad, kada osjetim potrebu za nekim nježnijim šamponom koji će ipak dobro obaviti svoj posao.


Nivea micelarni šampon za normalnu do masnu kosu
"Micelarni šampon za temeljito čišćenje obogaćen ekstraktom matičnjaka učinkovito čisti kosu i vlasište pružajući dugotrajan osjećaj svježine, štiti prirodnu pH ravnotežu vlasišta."

Nivea šampon je jedan od najnovijih šampona na našem tržistu i jako me zaineresirao te sam ga prvom prilikom kupila. Možete ga kupiti u svim drogerijama i bočicu od 400 ml ćete platiti 22,90 kn (cijena u DM-u, cijene variraju za par kuna, ovisno o drogeriji), što smatram da je poprilično isplativo. Bočica od 400 ml je jedina militraža koju imaju u ovoj liniji. Šampon dolazi u prozirnoj bočici koji krase tirkizni detalji i čep, a u ponudi se nalazi i ružičasta verzija, vjerujem za osjetljivu kosu. Mala zamjerka ide na čep koji je na onaj sistem da se na jednom kraju pritisne i onda drugi kraj izviri i stišćete bočicu da bi dozirali proizvod. Meni to nije najsretniji način, no to je malena zamjerka, jer je šampon izvrstan. Gušće je teksture i proziran. Vrlo je ugodnog, svježeg mirisa koji mene malo podsjeća na limun. Lijepo se pjeni prilikom pranja kose te vrlo malo isušuje kosu. Jako lijepo očisti kosu i ostavlja ju čistom, tako da kosu perem svaki drugi dan što je velik uspjeh za mene. Kosa je čista, lepršava i svježa te izgleda lijepo i svježe. Odličan šampon!


Pantene Pro-V Aqua Light
"Njega bez otežavanja, za tanku kosu slonu mašćenju."

Šampon dolazi u prozirnoj i lijepo dizajniranoj ambalaži i već sam spomenula da takvu ambalažu volim. Možete ga kupiti u svim drogerijama i određenim prodavaonicama mješovite robe, a količinu od 250 ml, platit ćete 21,90 kn (vjerujem da postoji i veća bočica, no nisam sigurna). Šampon je proziran i nešto gušće formule. Vrlo je ugodnog mirisa i lijepo se pjeni prilikom pranja kose. Šampon lijepo očisti kosu, no brzo ju masti i kosa je sljedeći dan spremna za pranje (u pomoć može doskočiti šampon za suho pranje, no kosa taj dan kada se umasti, izgleda spljošteno i pomalo beživotno). Pomalo isušuje, no ništa pretjerano. Sam šampon je vrlo lagan, ne otežava kosu i čini ju posebno lepršavom. Ipak, žao mi je da je efekt čiste kose i svježine poprilično kratkotrajan. Ne bih vam preporučila ovaj šampon ako vam se kosa brzo masti i zahtijevna je.

I došli smo do kraja posta, Nivea šampon mi se jako svidio, Elseve mi je odličan za povremenu upotrebu, dok Pantene šampon možete slobodno preskočiti. 

Jeste li isprobali ikoji od ovih šampona? Koji šampon preporučate za kosu koja se brzo masti?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari