BALEA SOFT&CLEAR DNEVNI FLUID PROTIV PRIŠTIĆA

by - kolovoza 22, 2018

O Balea Soft&Clear dnevnom fluidu protiv prištića pročitala sam hrpu odličnih dojmova, a pošto s vremena na vrijeme imam nekih problema s licem i nepravilnosti, odlučila sam ga isprobati. Kada sam ga kupovala, uzela sam posljednji s police, što me je još više navuklo na mišljenje da je riječ o odličnom proizvodu. Kakav se pokazao na mome licu, saznajte u nastavku posta!


Balea dnevni fluid dolazi u simpatičnoj mekanoj tubici te kutijici istoga dizajna na kojoj se nalaze sve informacije o proizvodu. Tubica ima čep koji se čvrsto zatvara i neće vam se slučajno otvoriti. Unutar tubice nalazi se 50 ml proizvoda te je proizvod veganski. Možete ga kupiti u DM-u po cijeni od 16,90 kn što je i više nego povoljno. Balea kaže da je ovo hidratantni dnevni fluid protiv prištića sa salicitnom kiselinom i cinkom za nečistu kožu. 


Iako proizvođač navodi da je ovo dnevni fluid, koristila sam ga u sklopu večernje njege zbog salicitne kiseline i cinka u sastavu  koji možete vidjeti na slici ispod, a s kojima se ne volim izlagati suncu. Nanijela bih ga na očišćeno lice, u tankom sloju i onda još malo više na kritična mjesta jer se malo teže razmazuje. Iako proizvođač navodi da je proizvod hidratantan, moja je koža nakon ovoga tražila dodatnu hidrataciju pa sam prijeko mazala kremu ili špricala hidratantne spreje (onaj Avonov, ne mislim da vode u spreju).


Krema, odnosno fluid je kremaste teksture, bijele boje i ne baš najugodnijeg mirisa, no ništa strašno. Kao što sam već navela, malo se čudno razmazuje pa savjetujem tanje slojeve i možda malo "protrljati" proizvod pod jagodicama prstiju, meni tada bolje ide. Malo se duže upija. Navela sam da ne hidratizira kožu, no kako sam uvijek nakon nanosila nešto hidratantno, ne mogu reći isušuje li, no mislim da bi to napravio. Ne masti dodatno moju masnu T zonu. Što se tiče djelovanja na prištiće, nakon gotovo potrošene cijele kreme (ostalo je možda za još dva-tri korištenja), ne mogu sa sigurnošću tvrditi da utječe na pojavu, odnosno prevenciju prištića. Mogu reći da smanjuje njihovu pojavu, ali se prištići i dalje znaju pojaviti, nekada manje, nekada više. S druge strane, nije izazvao nikakve iritacije ili pogoršao stanje kože.


Kada bih ovaj proizvod trebala opisati jednom rječju, to bi bilo- meh. Što se u narodu kaže, niti smrdi, niti miriši. Donekle prevenira njihovu pojavu, no i nakon 3-4 mjeseca korištenja nije ih skroz očistio i oni se dalje pojavljuju. Iako se meni ovaj proizvod nije svidio, čini mi se da je voljen među ljudima.

Jeste li isprobali Balea Soft&Clear dnevni fluid protiv prištića? Što koristite za prištiće?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari