AVON TRUE NUTRAEFFECTS BB KREME - ANTI-AGING & RADIANCE// EXTRA LIGHT

by - rujna 08, 2018

Nedavno sam tražila nešto laganiju podlogu i odlučila sam isprobati Avonove BB kreme o kojima sam čitala samo pozitivne recenzije. Pošto nikada ne znam s Avonovim nijansama i nisam prevelika obožavateljica njihovih podloga odlučila sam isprobati njihove BB kreme te sam rekla svojoj Avon Lady da mi naruči testere matirajuće i regularne verzije u najsvjetlijoj nijansi, no umjesto mat verzije dobila sam Anti-age. Što je, tu je. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!


Ja kod sebe imam testere, no Avon BB kreme inače dolaze u jednostavnim tubicama s 30 ml proizvoda, a redovna im je cijena 70 kn, no gotovo su uvijek na nekome sniženju.


Anti-Ageing formula namijenjena je zreloj koži 35+ godina, kakva moja nije, no isprobala sam ju. Avon navodi da pruža 2 u 1 učinak te daje besprijekoran ten i njegu protiv bora. Sastav možete vidjeti na slici ispod.




Radiance verzija je regularna verzija ovih BB krema te je namijenjena umornoj koži bez sjaja. Sastav možete vidjeti na slici ispod.



Iako su ovo dvije različite verzije BB krema, ja u njima ne vidim nikakvu razliku. Obje kreme sadrže SPF 15, vrlo su lagane, srednje guste teksture. Lako se blendaju i daju lagano nadogradivo prekrivanje, odlično za svaki dan. Obje su dewy finiša, a Radiance verzija u sebi sadrži i sitne sjajne čestice zbog čega je nešto sjajnija. Na licu zgledaju vrlo prirodno i daju zdravi sjaj. Jako su lagane na licu te se ne uvlače u pore i fine linije, ne zatežu, ne isušuju i ne iritiraju kožu. Dobre su trajnosti i uz setiranje, koje je na mome licu obavezno, potraju cijeli dan, no s njima se počnem sjajiti nakon otprilike 3 sata. Ne hvataju se na suhe dijelove.

Što se tiče nijansi, u ponudi postoje 3 nijanse, a ja sam odabrala najsvijetliju pod nazivom Extra Light. Riječ je o svijetloj neutralnoj nijansi, koja malo vuče na narančasto, no prilagođava se tenu i stapa s vašom kožom.

Mogu reći da je ovo sasvim dobar proizvod koji možda uskoro kupim i u full size verziji.

Jeste li isprobali Avonove BB kreme? Preferirate li BB kreme ili pudere?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari