MAKE UP EMPTIES

by - srpnja 14, 2018

U prošlom postu s potrošenim proizvodima nisam spominjala make up proizvode jer sam ih potrošila podosta i odlučila sam im posvetiti zaseban post. Šminka se poprilično sporo troši pogotovo ako na izbor u svojoj kolekciji imate više proizvoda i zbog toga sam jako ponosna na sebe. U nastavku vam donosim kratke dojmove ovih proizvoda, a ako vas zanima koji su to proizvodi koje sam to potrošila, nastavite čitati. 



Prije svega oprostite što su moje spužvice ovako prljave, nije mi imalo smisla prati ih ako ću ih baciti.

RT Miracle Complexion spužvica za make up je predobra stvar i svakako vam ju od srca preporučam. Vrlo je mekana, naraste pod vodom, ne upija puno proizvoda i odlično nanosi i blenda tekuće proizvode, kao i pudere u prahu i kamenu. Recenziju možete pročitati ovdje.

Body and Soul mini spužvica za make up je sasvim okej, no ne naraste pod vodom i nije jako mekana, kao RT spužvica, no voljela sam ju koristiti za preciznije nanošenje pudera u prahu na područje ispod očiju i mjesta koja zahtijevaju preciznije nanošenje.


Farmasi Time Locker fiksator mi se svidio i uvijek make up volim završiti s nekakvim sprejem. Ovaj je vrlo lagan na licu, izgleda lijepo te stopi sve proizvode te make up izgleda prirodno. Možete ga koristiti i za pojačavanje intenziteta sjenila ili highlightera, no što se tiče produljivanja make up-a ne bih baš rekla da nešto produljuje. Recenziju možete pročitati ovdje.

NYX Stay Matte but not Flat powder foundation u nijansi Alabaster sam dobila kao poklon za rođendan i zato mi je jako drag, no sada je potrošen, čuvati ću pakiranje za uspomenu. Pakiranje je pomalo glomazno, ali sadrži spužvicu koja nije baš potrebna i ogledalo. Nijansa je jako svijetla i lijepa, a sam puder lijepo sjeda na kožu te daje dodatno prekirvanje i voljela sam ga koristiti kada sam nosila malo jači make up. Nisam ga koristila samostalno na licu jer mi se tako ne sviđa. Recenziju možete pročitati ovdje.

LA Girl Pro.prep HD primer je klasičan proziran silikonski primer koji mi se u početku nije pretjerano svidio, no ukoliko je kombiniran sa dobrim silikonskim puderima daje odličan efekt, no ne funkcionira sa svim silikonskim primerima, ja ga volim koristiti s Wet'n'Wild Photofocus puderom. Također lijepo zagladi kožu. Sasvim solidan silikonski primer. Recenziju možete pročitati ovdje.


Wet'n'Wild Photofocus puder u nijansi Soft Ivory je odličan i jedan od mojih najdražih, ako ne i najdraži puder. U ponudi imaju svijetle nijanse koje mi odlično odgovoraju, daje lijepo prekrivanje i predivno izgleda na koži, a usto je pakiranje vrlo elegantno i lijepo, ali se pomalo čudno dozira špatulicom. Mala zamjerka ide na pomalo čudan miris i hvata se za suše dijelove lica. Izgleda predivno i uživo i na slikama. Vrlo je lagan na koži i poprilično dugotrajan. Recenziju možete pročitati ovdje.

Garnier Miracle Skin Perfector BB krema za mješovitu do masnu kožu u nijansi Light/ Claire je poprilično dug naziv. Proizvod mi se svidio, vrlo je lagana na licu, daje lijepo prekrivanje i finiš. Voljela bih da je nijansa malo bolja jer je ova nešto tamnija i vuče na narančasto, no kroz neko vrijeme se stopi s kožom. Recenziju možete pročitati ovdje.

Essence Camouflage 2 u 1 puder u nijansi 10 Ivory Beige je odličan puder koji jako volim nositi tijekom hladnijega vremena jer mi tada najdraži djelovanjem, ali i svjetlinom nijanse, koja blago oksidira, ništa strašno. Daje lijepo prekrivanje i lijep finiš, no voljela bih da je malo dugotrajniji na licu. Recenziju možete pročitati ovdje.

Wet'n'Wild Coverall puder u nijansi Fair je također jedan od mnogih potrošenih, a odličnih pudera. Daje lijepo prekrivanje i finiš te je lak za apliciranje. Nijansa mi se također jako sviđa. Moram spomenuti jedino da se nešto više od ostalih puder uvlači u linije na čelu, no ništa prestrašno te bih voljela da je malo dugotrajniji na licu. Recenziju možete pročitati ovdje.


Catrice Liquid Camouflage u nijansi 005 Light Natural je moj najdraži korektor pa ću samo ukratko ponoviti ono što uvijek kažem. Odlično prekrivanje, vrlo svijetla nijansa, lijepo izgleda na koži i iznimno je dugotrajan. Od mene ima čistu peticu! Catrice Camouflage Cream u nijansi 010 Ivory je također odličan Catrice proizvod koji koristim za prekrivanje prištića i drugih nepravilnosti na licu, no ne i za podočnjake jer mi je za to područje preteška i ne izgleda lijepo. Iznimno je pigmentiran i dugotrajan proizvod. Recenziju oba proizvoda možete pročitati ovdje.

Essence Make Me Brow maskara za obrve u nijansi 02 Browny Brows je proizvod koji mi pomaže u dodatnom definiranju i dodavanju onoga bushy izgleda obrvama. Nijansa je super, a u sebi sadrži vlakna koja pomažu u punijem izgledu vaših obrva. Dlačiće neće držati u uspravnome položaju, ali će ih lijepo, dodatno definirati. Recenziju možete pročitati ovdje.



Maybelline Lash Sensational Luscious maskara je odlična maskara koja će vam dati nešto dramatičnije trepavice, produži ih i da im lijepi volumen, također je vrlo crna i dugotrajna, traje cijeli dan, bez razmazivanja. Malo se teže skida. Maybelline Lash Sensational maskara je vrlo hvaljena, no meni se nije toliko svidjela jer je dosta prirodna. Lijepo produži trepavice, ali nije intenzivno crna i ne daje baš volumen. Recenziju obje maskare možete pročitati ovdje.

L'Oreal Mega Volume Miss Baby Roll maskara u nijansi Black je također dobra maskara koja daje nešto prirodniji izgled trepavicama, lijepo ih produži, daje nešto umjereniji volumen, intenzivno je crna te dugotrajna. Recenziju možete pročitati ovdje.

Četkice maskara: Maybelline Lash Sensational Luscious, L'Orela Miss Baby Roll, Maybelline Lash Sensational



Imagic tekući mat ruž u nijansi 3 je ruž naručen s Ebaya koji bacam jer je promijenio miris te zbog toga vjerujem da je pokvaren. Nijansa je lijepa, ruž je lijepo nanosi, dobro prekriva i iznimno je dugotrajan, no cijelo vrijeme je ljepljiv na usnama i vrlo isušujuć te smatram da postoje puno bolji tekući mat ruževi, kao što su Golden Rose. Recenziju možete pročitati ovdje.

Essence Prettifying lip oil u nijansi 01 I care for you, honey je odličan proizvod i jako mi je žao što se više ne može kupiti jer izgleda vrlo lijepo kao sjajilo, nije ljepljivo, a jako je njegujuće te sam ga jako voljela nositi za popravljanje tijekom dana i kao balzam za njegu usana. Odličan proizvod i jako žalim što je povućen iz prodaje.

Essence ruž za usne u nijansi 15 Oh so matt! je također povućen iz prodaje i ne znam niti kojoj linije je pripadao, no ovo je prvi ruž za usne koji sam ja potrošila u svome životu! Nijansa je dosta svijetla i nude, svakodnevna nijansa. Formula je vrlo lagana, nije nimalo mat kako mu ime kaže, već je vrlo kremast i ne isušuje. Daje laganu boju na usnama. Uglavnom, poprilično svakodnevan, lagani ruž.

I to bi bilo sve što sam potrošila od make up proizvoda tijekom proteklih nekoliko mjeseci i jako sam ponosna na sebe. Naravno, dosta proizvoda je bilo do pola ili više potrošeno jer ja istovremeno trošim nekoliko stvari, rotiram i tako.

Koliko često vi trošite make up proizvode?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari