IMAGIC TEKUĆI RUŽ

by - studenoga 07, 2016

Tekući ruževi su u zadnje vrijeme apsolutni hit, a kako ja do sada nisam isprobala niti jedan, odlučila sam. Riječ je o IMAGIC ružu, vrlo pristupačnom tekućem ružu s Ebaya. Ako vas zanima, nastavite čitati.


Ovaj tekući ruž dostupan je, kako sam već rekla, na Ebayu po cijeni od 1.39$ s besplatnim shippingom u 19 nijansi, a ako ga želite naručiti ili pogledati ostale nijanse, link je OVDJE.
Svoj ruž sam čekala sveukupno 22 dana, računajući i vikende. Količina proizvoda koju dobijete je 8 ml.


Ruž dolazi u kvalitetnom i čvrstom plastičnom pakiranju, a sam proizvod dolazi u kartonskoj kutijici. Aplikator je uzak i duži, ali se s njime može lako nanijeti ruž.


SASTAV:


Sad prijeđimo na sam ruž, odnosno moju nijansu, a to je 03 - prekrasna nude nijansa. Ruž ima blagi miris, koji nije baš najljepši miris na svijetu, ali ne smrdi i miris se ne zadržava. Ruž je malo gušći, lijepo se i jednoliko nanosi i dovoljan je jedan sloj. Nakon nanošenja potrebna je možda  minuta kako bi se on osušio i tada ne mrda. Iznimno je dugotrajan i meni je izdržao 7 sati bez jela i malo pića (ekstrem), ali bih vam preporučila da ga nakon 4-5 sati skinete jer se pomalo grudva i runi i skida s unutrašnje strane usana. Na usnama ga se lagano osjeća i lagano ih lijepi. Dosta isušuje usne te će vam biti potrebna dobra hidratacija prije i poslije nošenja. Ruž je jako teško skinuti vlažnom maramicom, ali micelarnom se skida puno lakše. 



Koji tekuće ruževe preporučujute i jeste li isprobali ovaj?

You May Also Like

0 komentari