ESSENCE MAKE ME BROW MASKARA ZA OBRVE// 02 BROWNY BROWS

by - listopada 03, 2017

Već dugo vremena se na obrve stavlja naglasak, kako u beauty zajednici, tako u i mojoj svakodnevnoj make up rutini. Jedan proizvod koji koristim kod oblikovanja obrva je Maybelline Color Tattoo u nijansi Permanent Taupe o kojem sam pisala ovdje, a drugi je upravo ovaj o kojemu ću danas pisati. Ako vas zanima više. nastavite čitati. 


Ovaj proizvod dolazi u čvrstom plastičnom smeđe crnom pakiranju na kojem se nalaze detalji o proizvodu. Količina koju dobijete je 3.8 ml po cijeni od 21,90 kn, a morate ga potrošiti u roku od 6 mjeseci od otvaranja. Proizvod ima precizan i malen sintetički aplikator kakav imaju maskare, te lijepo obuhvati dlačice i dozira proizvod, a možete ga vidjeti na slikama ispod.

Sastav:AQUA (WATER), ALCOHOL DENAT., VP/VA COPOLYMER, GLYCERIN, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, BUTYLENE GLYCOL, CAPRYLYL GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, NYLON-6, DISODIUM EDTA, GALACTOARABINAN, TROPOLONE, SODIUM HYDROXIDE, MICA, SILICA, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)



Proizvod dolazi u dvije ili tri nijanse, a ja sam odabrala tamniju verziju, odnosno nijansu 02 browny brows, odnosno tamnija, dosta neutralna nijansa, koja pomalo naginje na hladnu stranu. Proizvod koristim nakom Maybellinovog kremastog sjenila, kako bih malo počešljala obrve, dala im onaj bushy izgled i učinila ih gušćima. Samostalno mi ovaj proizvod nije dovoljan, pošto su moje obrve dosta rijetke i nemaju baš najbolji oblik, a on ih samo lagano popunjava i boji. Sadrži vlakna pa obrve izgledaju gušće i na proizvodi stoji napomena da se ne koristi na očima. Obrve drži na mjestu kratko vrijeme, pogotovo ako ih začešljate tako da dlačice stoje uspravno, a onda popusti, i dlačice lagano padnu, no to i dalje izgleda lijepo. Suši se u mat finiš.



Sve u svemu, ovaj proizvod mi je jako drag i koristim ga svakodnevno i sviđa mi se kako obrve izgledaju uz njega. 

Jeste li isprobali ovaj proizvod? Koji su vaši najdraži proizvodi za obrve?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari