GARNIER MIRACLE SKIN PERFECTOR BB KREMA (COMBINATION TO OILY SKIN)

by - kolovoza 14, 2016

Pozdrav ljepotice! Danas vam donosim još jednu recenziju i to proizvoda za lice. Treći post na blogu i od toga dva su recenzije proizvoda za lice, što ću kad ih volim :)

Glavni lik današnjega posta je Garnierova Miracle Skin Perfector BB krema za masnu i mješovitu kožu. Inače sam osoba koja nikada nije koristila BB, CC i neke druge slične kreme koje služe kao zamjena za puder i mislila sam ako želim imati lijepo prekriveno lice treba mi puder. Ova BB krema mi je pokazala suprotno i zavoljela sam ju od prvog puta kada sam ju stavila. Zašto, pročitajte u nastavku.


Što kaže Garnier?



Krenimo od nekih osnovnih stvari, koliko znam ova kremica dolazi u dvije nijanse i moja je svjetlija po imenu LIGHT/CLAIRE (mislim da još postoji i medium). Dolazi u izduženoj tubici lijepe sjajne, po meni malo zlaćane boje od 40 ml, koja se nalazi u kutiji, a cijena joj je oko 50 – 60 kuna, iako zna biti na akcijama pa ju i tada možete uloviti malo jeftinije, iako smatram da je i redovna cijena pristupačna. Možete ju kupiti u svim drogerijama i u nekim trgovinama kao što su Konzum, gdje sam ja svoju kupila.


SASTAV:

BB krema je dosta rijetke teksture i ono što je mene jako oduševilo je to da pruža srednje prekrivanje laganog mat finiša te koži daje zdravi izgled. Uz to ima i SPF 20. Ja ju nakon nanošenja matiram puderom u prahu i takva mi izdrži i preko 6 sati, što mi se do sada nije dogodilo samo s jednom podlogom prije. (MOJOJ SREĆI NEMA KRAJA :DD)
Jedina mala mana je da mi je malo pretamna, ali u nju dodam jako malo Manhattan Easy Match pudera u nijansi 30 Soft Porcelain i onda bude savršena.




I na kraju mogu samo reći da je ovo moj novi omiljeni proizvod za lice, ova BB krema je toliko lagana i toliko dobra i ostvarila mi je gotovo sve želje kod savršene podloge, a uz to je i dobra za moju kožu te ju njeguje i ja sam prezadovoljna.
Jeste li ju vi isprobale i je li vam se svidjela?

You May Also Like

0 komentari