ESSENCE CAMOUFLAGE 2u1 PUDER I KOREKTOR

by - prosinca 11, 2016

Essence je vrlo povoljan drogerijski make up brand koji krije dosta dobrih proizvoda i konstantno se poboljšava. Ne tako davno, u svoju kolekciju su uvrstili nekoliko noviteta, među kojima je bio i ovaj puder - Essence Camouflage 2in1 Make-up&Concealer. Kako mi se svidio, pročitajte u nastavku!


Prva stvar, neke osnove. Puder dolazi u tubici s nekoliko nijanse narančaste boje i ta cijela ambalaža izgleda baš kao ambalaža Essence proizvoda. Količina pudera koju dobijete je standardnih 30 ml koje morate potrošiti u roku od 6 mjeseci. Možete ga pronaći u svim drogerijama, a platit ćete ga tridesetak kuna. Puder dolazi u 3 nijanse i koliko sam vidjela sve su vrlo svjetle. Ja sam, naravno, izabrala najsvjetliju nijansu, odnosno 10 Ivory beige. Na slici ispod možete vidjeti sastojke.


Puder, kao što sam već rekla, dolazi u tubici, a otvor koji ima malenu rupicu kroz koju puder izlazi lijepo, količina koju ste i istisnuli. Puder se ne razlijeva te ga možete slobodno ostaviti bez straha da će se razliti posvuda.


Ono što iz Essencea kažu da ovaj puder ima visoko prekrivanje, dugotrajan je te s njime nećete imati osjećaj maske na licu. A sada, što kažem ja. Tekstura puder je srednje gusta. Puder se lako blenda, ali bih vam preporučila da ga nanosite spužvicom za make up (kao što i Essence navodi na poleđini proizvoda) jer se kod nanosa kistom, barem u mome slučaju, ne blenda i ne nanosi lijepo. Na licu je lagan i stvarno nema efekta maske. Što se tiče prekrivanja, ono je srednje, definitno nema prekrivanje korektora. A što se tiče trajanja na licu, pošto ja imam mješovitu kožu s masnom T- zonom, puder se na meni dosta brzo prosijao, nakon neka 2-3 sata. Ono štop mi se ne sviđa, je to na puder na licu traje dosta kratko, nakon otprilike 5 sati on nestaje s lica i to mi smeta. Tajanje mu se može produžiti stavljanjem primera prije pudera i fiksatora nakon pudera. Ono što mi je sviđa je ova vrlo svjetla nijansa.



Sve u svemu, ovaj puder me nije oduševio zbog svoje kratkotrajnosti, ali mi se sviđa nijansa. Ovaj puder nosim na kratke staze, tj. kada znam da se negdje neću dugo zadržati.

Jeste li vi isprobali ovaj puder? Je li vam se svidio?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Jedanaesti dan Blogmasa je završio, tako da do Božića imamo još 14 dana. 
(samo dva tjedan uvauu!)

You May Also Like

0 komentari