TREND IT UP ULTIMATE LONG LASTING TOPCOAT

by - srpnja 11, 2018

Volim lakirati nokte i često mijenjam boje na noktima, no, s druge strane, želim da mi lak na noktima potraje. Ne radim ništa ekstremno rukama, ruke mi nisu puno u vodi, a lak mi često potraje vrlo kratko. Zato sam odlučila kupiti Trend It Up Ultimate Long Lasting topcoat. Je li mi ovaj proizvod pomogao u produljenju trajanja lakovima na noktima, saznajte u nastavku posta!


Proizvod dolazi u vrlo kvalitetnoj prozirnoj staklenoj ambalaži, klasničnoj za lakove za nokte koja ima svoju težinu. Dizajn je vrlo jednostavan i, meni, predivan. Kistić je nešto veći, što mi odgovara jer s nadlakom ne moram biti toliko precizna kao s lakom za nokte. Ovaj nadlak, kao i Trend It Up brend možete kupiti u DM-u po cijeni od 15 kn. Rok trajanja je 24 mjeseca od otvaranja.


Na poleđini ambalaže se ne nalazi sastav, no nalazi se kratak opis, na njemačkome, koji sam uz svoje vrlo skromno znanje njemačkoga jezika i Google Translate, prevela. Izuzetno dugotrajan i sjajnoga finiša, brzosušeći top coat poboljšava izdržljivost laka. Sprječava prerano skidanje. Nanesite u jednom sloju, ponovite svaka tri dana.


Topcoat je vrlo rijetke, vodenaste formule, prozirne boje. Malo je intenzivnijeg neugodnog mirisa. Brzo se suši i noktima daje lijepi sjajni finiš. Ne mijenja boju laka za nokte niti čini nokte debljima. Vrlo malo produžava trajnost laka za nokte, možda za jedan do dva dana, tako da ne bih rekla da je nešto posebno dugotrajan.


Za kraj mogu reći da ovaj topcoat baš i ne produljuje trajanje laka na noktima, no jako bi se sviđa sjajni finiš koji daje i kako lak uz njega izgleda.

Jeste li isprobali Trend It Up Ultimate Long Lasting topcoat? Koji je vaš omiljeni topcoat za produljavanje trajanja laka na noktima?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari