WET'N'WILD COVERALL PUDER// FAIR

by - prosinca 21, 2017

U sljedećih četiri posta moći ćete čitati o četiri Wet'n'Wild proizvoda, a prvi na redu je njihov Coverall puder koji sam kupila na jednoj Bipinoj vikend akciji. Čitala sam dosta pozitivnih recenzija, a kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta. 


Puder dolazi u plastičnoj jednostavnoj tubici i izgleda baš lijepo i pomalo elegantno. Količina pudera koji dolazi u tubici je pomalo neobična- 29.6 ml, odnosno jedna tekuća unca, što onda objašnjava pomalo neobičnu mililitražu. Rok trajanja je 12 mjeseci nakon otvaranja. Puder možete kupiti u Bipama i Dm-ovima koji drže Wet'n'Wild kozmetiku po cijeni od 37,90 kn. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Ovaj puder ima nešto veći otvor nego što imaju ostali proizvodi u tubicama i malo je nezgodan. Znalo mi se dogoditi da izađe previše proizvoda jer nisam imala osjećaj koliko će izaći, ali sam se s vremenom djelomično navikla. Ono što mi se jako sviđa je što ima aluminijsku zaštitu na otvoru i znate ako je puder netko prije vas dirao.



Puder je srednje guste teksture. Ima blagi miris. Puder je vrlo lagani ne osjetite ga na licu. Lijepo se nanosi i blenda. Proizvodi koje nanosite preko njega se također lijepo blendaju. Lako se nanosi i kistom i spužvicom. Daje srednje prekrivanje te ima polumat finiš. Trajnost mu je okej, no ja bi htjela da je malo trajniji.- na licu traje oko 5 sati te se nakon skine na nekim dijelovima, kao što su nos i brada, iako ga setiram. Puder se uvlači u fine linije koje ja imam ponekad na čelu. Nije mi izazvao nikakve iritacije na licu. Ne ističe suhe dijelove.

Puder dolazi u 4 ili 5 nijansi, nisam sigurna. Ja sam odabrala, naravno, najsvjetliju nijansu, odnosno E815 Fair. Nijansa je svijetla, ali nije najsvjetlija, tako da ako ste jako, jako svijetli bit će vam mrvicu pretamna. Nijansa je žutog podtona. Ne oksidira.




Ovaj puder mi je sasvim okej, lijepo prekriva, lagana je i nijansa mi odgovara, ali bih voljela da se ne uvlači u linije i da je malo dugotrajniji. 

Jeste li isprobali ovaj puder? Kakvo je vaše mišljenje o njemu?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Božić dolazi za 4 dana!

You May Also Like

0 komentari