L.A. GIRL PRO.PREP PRIMER

by - siječnja 23, 2017

U današnjem postu ću pisati o L.A. Girl Pro.Prep primeru. L.A. Girl je vrlo povoljan američki brend, a primeri služe kao podloga za make up, kako bi nas make up duže trajao i napravio barijeru između naše kože i šminke. Ukoliko želite znati kako mi se svidio ovaj primer, nastavite čitati.


Primer dolazi u bijeloj tubici sa crnim čepom, a količina proizvoda koju dobijete je 15 ml. Cijena proizvoda na njihovoj služenoj stranici je 7 dolara. Ja sam ovaj primer dobila, tako da ne znam kako ga možete kupiti i ispričavam se zbog toga, ali vjerujem da postoji način. Otvor proizvoda je precizan tako da ćete lako dozirati proizvod.


Ono što ovaj primer obećava je da će zagladiti kožu te popuniti pore i linijice. Ne sadrži parabene i parfeme, a obogaćen je vitaminom E. Na slici ispod je pozadina proizvoda, pa možete pročitati više, ako vas zanima te vidjeti sastojke.


Ovaj primer je silikonski primer, pa je samim time guste i pomalo gelaste strukture i malo teže izlazi iz tubice, ali nije nište pretjerano. Primer lijepo zagladi kožu te lagano popuni pore, što sam vam pokušala pokazati na slici ispod gdje sam zaokružila dio na koji sam ga nanijela, ne vidi se baš, ali eto. Puder lijepo klizi nakon nanošenja primera. E sada, primer bi trebao produžiti trajanje make up-a, ali ja to nisam primjetila s ovim primerom, već sam primjetila nešto sasvim suprotno, a to je da je meni make up trajao kraće, rekla bih skliznuo s lica. Isprobala sam sa svim svojim puderima i sa svima je isti slučaj, osim s Essence 2u1 Camouflage puderom (recenzija).



Sve u svemu, meni se ovaj primer nije toliko svidio zbog bržeg skidanja pudera, ali ga koristim kada znam da ću negdje biti kratko jer mi se sviđa kako zagladi kožu.

Jeste li vi isprobali ovaj primer? Koje primere volite?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari