REAL TECHNIQUES MIRACLE COMPLEXION SPONGE VS. HELLO BEAUTY SPUŽVICA ZA MAKE UP

by - veljače 16, 2018

Make up spužvice otkrila sam prije dosta vremena i otkad sam ih otkrila, ne mogu bez njih. Isprobala sam neke koje se nude u našim drogerijama (Ebelin i Hello Beauty)i bile su mi okej, no jako me zanimala i Real Techniques spužvica, te sam ju odlučila isprobati, a prava prilika ukazala se na Crni petak i akciji na eKupi. Usto sam u Bipi vidjela njihovu spužvicu koja kopira RT i odlučila sam ih usporediti. Ako vas zanima koja je bolja, nastavite čitati. 



Hello Beauty spužvicu možete kupiti u Bipi po cijeni od dvadesetak kuna. Dolazi u malenoj prozirnoj kutijici koja je zaštićena naljepnicom i na kojoj se nalaze sve informacije o proizvodu. Proizvođač navodi je je spužvica bez lateksa i hipoalergenska te da se može koristiti suha ili navlažena.


Real Techniques spužvicu možete kupiti u DM-u i Mulleru po cijeni od 70 kn, no mislim da je isplativije kupovati ih preko interneta, primjerice iHerb-a, gdje su dvije spužvice nešto manje od 70 kn ili preko Pink Pande kada imaju akciju na ovu spužvicu. Dolazi u pakiranju koje neću opisivati, već ga možete vidjeti na slici i meni je malo nezgodno, no okej, može proći. Proizvođač navodi na je ovo višenamjenska spužvica za postizanje besprijekornih rezultata te da se može koristiti mokra za dojam sjajnog tena ili suhu za potpunu prekrivnost. Ja ovu, kao i svaku drugu spužvicu koristim navlaženu jer suhe upijaju previše proizvode ne sviđa mi se toliko blendanje. Navode da je idealna za tekuće podloge te da ju treba mijenjati svaka 3 mjeseca.


Spužvice su otprilike jednake veličine i obje su narančaste boje, no RT spužvica je intenzivnije narančaste boje. Obje spužvice narastu pod vodom. RT spužvica ima teksturu na površini, dok je Hello Beauty spužvica zaglađena, što možete vidjeti na slici ispod. Hello Beauty spužvica je tvrđa i gumenastija u odnosu na RT spužvicu koja je mekša i nježnija, a pod vodom postaje još mekša. Obje spužvice lijepo razmazuju puder i blendaju proizvode, ali RT spužvica upija manje proizvoda od Hello Beauty spužvice. RT spužvica je delikatnije teksture i s njom trebate biti oprezniji pri radu i pranju, ali smatram da se lakše održava i bolje da oprati od Hello Beauty spužvice.


Iako obje spužvice dobro obavljaju ovaj posao, RT spužvica mi je draža jer je mekša i malo bolja u svome poslu od Hello Beauty spužvice. Smatram da se da dati malo više novca za kvalitetniju spužvicu s kojom će biti lakše raditi. 

Jeste li isprobali ove spužvice? Koja je vaša najdraža spužvica za make up?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari