EMPTIES #14

by - kolovoza 29, 2018

Nakon nekog vremena ponovno je došao red na post s potrošenim proizvodima jer se vrećica s praznim ambalažama napunila i vrijeme je da ju ispraznimo. Kao što ćete moći vidjeti u ovom postu nema dekorative, tek nekoliko lakića i testera BB krema jer sam nedavno pisala post s hrpom potrošenih make up proizvoda, pa skicnite ako vas zanima, link je ovdje. Ako vas zanima što sam to potrošila, nastavite čitati!



Duchesse blazinice- možete ih vidjeti u svakom mom postu o potrošenim proizvodima. Odlične su kvalitete i jako povoljne, tako da ih uvijek kupujem.

Lidl i Pepco mini vlažne maramice- uvijek u torbi imam mali paketić vlažnih maramica jer mi uvijek za nešto trebaju, obrisati ruke ili nešto slično. Obje vrste mu mi se svidjele, no prednost dajem ovima iz Pepca zbog toga što su manje i pakiranje je preslatko.


Syoss Purify& Care šampon- nikako mi nije odgovarao, jako mi je mastio kosu i kosa je izgledala prestrašno, tako da sam ga koristila sam pranje kistova, gdje mi je bio okej, no preferiram pranje kistova krutim sapunom jer mi je tako lakše, brže i efektivnije. Neću ga ponovno kupiti.

L'Oreal Elseve Extraordinary Oil šampon- ovaj šampon sam voljela koristiti kada mi je kosa bila nešto suša i zahtijevala je pranje, ali nešto nježnije, hranjivije i tada mi je ovaj šampon bio odličan. Ipak uz njega mi se kosa brzo masti, što sam i očekivala jer nije namijenjem mome tipu kose. Recenziju možete pročitati ovdje. Kupiti ću ga ponovno, vjerojatno u zimskim mjesecima.

Alverde kura za suhu i oštećenu kosu s kokosovim mlijekom - uvijek me privuku proizvoda s kokosom, pa sam zbog tog razloga kupila  i ovaj proizvod. Miris je okej, ništa posebno, no proizvod je mojoj kosi jako loš, treba ga nanijeti jako puno da bi se vidio barem nekakav efekt, no i uz puno proizvoda, taj efekt je slab i nikakav, pruža vrlo slabu hidrataciju i nije mi se svidio te ga neću ponovno kupiti.

Balea Tropical Coconut šampon za suho pranje - još jedan proizvod koji mi se nikako nije svidio, a privukao me preslatkim pakiranjem. Prilično loše obavlja posao odmašćivanja, a posebno me smeta miris koji je na prvu bio okej, no kada ga našpricate na kosu je užano zagušljiv te se zadržava na kosi što mi smeta i stalno ga osjetim, a grozan mi je te ga neću ponovno kupiti.


Gabrini Brilliant B08, Essence Nail Art Glow in the Night topcaot u nijansi 18 Fly Firefly Fly, Essence The Gel Nailpolish u nijansama 33 Wild White Ways i 52 Amazed by you - lakovi za nokte koje ste mogli vidjeti u mojoj kolekciji lakova za nokte (link), a riješavam ih se jer su ih ili potrošila ili su se posušili. Dojmovi se nalaže u tom postu, pa pogledajte ako vas zanima.

Aveo odstranjivač laka za nokte s lubenicom- moj omiljeni odstranjivač koji odlično obavlja svoj posao, a vrlo je povoljan. Gdje ćeš bolje! Novi je već u uporabi.


Avon Naturals sprej s mirisom kokosa i karambole - ljeti rijetko nosim parfeme jer mi je većina malo teška, ali obožavam nositi ovaj miris jer je vrlo lagan, no i poprilično kratkotrajan, no lako se ponovno našprica. Ovaj miris mi je najomiljeniji iz kolekcije ovih sprejeva, miriše slatkasto i pomalo kao kokos, divan miris. Već sam kupila novi sprej koji rado koristim! O sprejevima sam pisala ovdje.

Dove Go Fresh antiperspirant s mirisom kruške i aloe vere - odlično regulira neugodne mirise i znoj, nije agresivan i jako je ugodnog mirisa. Sigurno ponovno kupujem!

Cien antibakterijski gel za ruke - kao i mini vlažne maramice i ovo uvijek moram imati sa sobom u torbi, a jedno pakiranje stoji i u make up kutku jer ga koristim za dezinfekciju ruku prije šminkanja. Novi se već koriste.

Avon Care. krema za ruke s kokosovim uljem - po meni odlična krema za ruke. Lijepo njeguje i hidratizira, ugodni miriše, dosta brzo se upija i nije masna. Više možete pročitati ovdje. Vjerojatno ću ju ponovno kupiti.

Ziaja Coconut kremasti gel za tuširanje - iako nisam izbirljiva s gelovima za tuširanje i koristim ih sve, Ziajini su mi jako dragi. Dolaze u ogromnom pakiranju koje će vam dugo potrajati, a minimalističkog su dizajna koji se meni jako sviđa. Sam proizvod je vrlo kremast i nježan, rekla bih čak i blago hidratantan te mirišu predivno, posebno ova verzija s kokosom. Novi sam već kupila.


Eveline Pure Control SOS gel+piling+maska- odličan proizvod koji moja koža jako voli. Temeljito čisti lice i dužim korištenjem djeluje na pojavu nepravilnosti. Ipak je nešto jači i zahtijeva dobru hidrataciju nakon te ga ne preporučujem osjetljivoj i suhoj koži. Više možete pročitati ovdje. Kupnju sam već ponovila.

CV Young Soft blaga pjena za čišćenje lica - omiljeni proizvod za skidanje šminke. Vrlo je blaga, no učinkovito skida šminku. Odličan, a vrlo povoljan proizvod. Recenziju možete pročitati ovdje. Novu sam već kupila.

Ziaja Manuka TreePurifying tonik - sasvim dobar tonik koji lijepo umiri kožu i pripremi ju za nanošenje krema i ostale njege. Posebno sam ga voljela koristiti nakon skidanja nekih malo težih maski s lica. Recenziju možete pročitati ovdje. Vjerojatno ću ponoviti kupnju.

Ziaja Manuka Tree noćna krema - odlična noćna kremica. Vrlo je lagane formule, brzo se upija, odlično njeguje kožu i pozitivno utječe na prištiće i ostale nepravilnosti. Recenziju možete pročitati ovdje. Kupnju ću sigurno ponoviti.

Biobaza Bee Balm đumbir&med - sasvim solidan balzam za usne. Lijepo ih njeguje i hidratizira te se brzo upija no ostavlja pomalo voškasti finiš na koji sam se naviknula. Kupnju ću vjerojatno ponoviti.

Carmex Classic balzam za usne - vrlo hvaljen proizvod koji se meni nije svidio teksturom, peckanjem i hlađenjem usana, a posebno užasnim mirisom koji me je početno vrijeme dok se donekle nisam navikla na proizvod tjerao na povraćanje. Pruža blagu kratkotrajnu hidrataciju. O proizvodu sam pisala ovdje. Kupnju neću ponoviti.


7th Heaven Charcoal peel-off maska za lice - sasvim okej maska. Vrlo je crna i svidjelo mi se guliti ju, no efekt nije ništa specijalno, niti vadi mitesere. Ipak, ostavlja kožu površinski čistom i glatkom. Ima malo neugodniji miris, no nekako biljni, sviđa mi se što nije jako alkoholni. Kupnju ću možda ponoviti.

Balea Cool Camel sheet maska - kao prvo preslatko pakiranje na koje sam totalno pala. No, maska me baš i nije oduševila, pruža nešto slabiju hidrataciju i malo je manje natopnjena nego ostale sheet maske. Ovo je dio limitirane kolekcije i sumnjam da ću kupnju ponoviti.

Garnier Pure Charcoal crna sheet maska - svidjela mi se i jedna mi je od dražih Garnierovih. Pruža lijepu hidrataciju s kratkotrajnijim efektom. Posebno mi se sviđa što je crne boje i izgleda poprilično strašno na licu. Jako je natopljena. Kupnju ću sigurno ponoviti.

Eveline Expert C Illumination maska za lice - svidio mi se ekeft koji daje koži te ju ostavlja mekom, glatkom i zdravog izgleda. Posebno mi se sviđa miris i to što je prepuna šljokica jer padam na šljokice. Više možete pročitati ovdje. Kupnju ću možda ponoviti jer mi nije tako lako dostupna.

Avon True Nutraeffects BB kreme Anti-Aging i Radiance - testeri su mi se na prvu svidjeli, iako se anti-aging verzija kod mene našla slučajno. Nijansa je okej, lijepo prekrivaju i trajnost je okej. Imam još jedan set testera, tako da uskoro ide kratak post s više detalja.

I to bi bili moji potrošeni proizvodi, a što ste vi nedavno potrošili?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari