FAVORITI KOLOVOZA 2018.

by - rujna 01, 2018

Prošao je i kolovoz, što znači da nam i ljeto uskoro prolazi, a kraj mjesec, odnosno početak označava vrijeme za novi post s mjesečnim favoritima. U nastavku vam pokazujem 5 najomiljenijih proizvoda prošloga mjeseca, a ako vas zanima koji su to, nastavite čitati!



Ziaja Orange Butter kremasti gel za tuširanje- Ziaja gelovi za tuširanje su jedni od najomiljenih gelova za tuširanje i uživam u njima prilikom svakoga korištenja. Vrlo je kremast i nježan prema koži i preeedivno miriše!

Nivea Body Mousse divlja malina i bijeli čaj- potpuno zanimljiv i inovativan način hidratiziranja kože koji me je oduševio i jako mi se sviđa. Lijepo hidratizira kožu i brzo se upija, nije ljepljiv i predivno miriše.


Tijekom kolovoza sam voljela sjajni look, što možete i vidjeti iz make up favorita.

MUR Golden Sugar Rose Gold 2 paleta- iako je tehnički paleta rumenila, po meni je ovo paleta svega, bronzera, rumenila, sjajnih toppera za rumenila, sjenila, highlightera, a tako sam ju i koristila, za sve i svašta i genijalna je!

Essence Glow To Go Illuminating setting sprej- iako ima poprilično loš raspršivač, sviđa mi se sjaj koji daje koži, no zbog moje masne t zone ne korisim ga svaki dan, već samo kada želim posebno sjati.

Catrice Prisma Lip Glaze u nijansi 020 Princess Peach- predivno sjajilo prepuno šljokica uz koje usne izgledaju predivno.

I to bi bili mjesečni favoriti, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari