CARMEX CLASSIC BALZAM ZA USNE

by - svibnja 09, 2018

Za Carmex balzam sam negdje pročitala da je najbolji balzam na svijetu i to me jako namamilo da ga isprobam, pogotovo jer su mi u zadnje vrijeme usne poprilično ispucale i tražila sam što bolju njegu za njih. Nakon vrlo dugog testiranja, odlučila sam prenijeti svoje dojmove. Je li ovaj balzam za usne, stvarno toliko izvrstan i je li mi se svidio, saznajte u nastavku posta. 


Carmex Classic balzam dolazi u čvrstoj i kvalitetnoj posudici, s čepom na odvrtanje koji se odlično zatvara. Poklopac je metalni, dok je donji dio plastičan. Dizajn je vrlo jednostavan, ali upečatljiv zbog jarke žute boje. Dolazi zaštićeno, na način na koji su upakirani i ostali balzami za usne. U posudici se nalazi 7,5 grama, odnosno 8.4 mililitara proizvoda. Cijena mu je oko 20 kn, a možete ga kupiti u DM-u i Mulleru. Rok trajanja je 12 mjeseci nakon otvaranja. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Proizvod je, za mene, poprilično neugodnog mirisa, toliko da me u početku doslovno tjerao na povraćanje i nisam ga mogla koristiti no nakon vremena sam se donekle navikla na njega- ne smeta mi više toliko, no nije mi ugodan. Miris bih opisala kao mješavinu različitog bilja, kao ona ljekovita ulja različitog bilja, no nisam sigurna.


Balzam je nešto tvrđe teksture te se teže nanosi. Lakše mi je nanijeti ga iz posudice (što baš i nije pretjerano higijenski), dok je prstima gotovo nemoguća misija. Nanosi se u vrlo malenoj količini, tj. u tankom sloju, zbog teksture. Upravo zbog te teksture se vrlo sporo troši. Formula je voskasta i takav osjećaj ostaje i na usnama. Lagano pecka i hladi. Proizvođač obećaje dugoročno olakšanje za suhe i ispucale usne. Ja se s tom tvrdnjom ne slažem pretjerano. Smatram da pruža laganu i poprilično kratkotrajnu njegu, no nisam primijetila neko poboljšanje na svojim usnama. Ono što je odlično, je to da nije mastan i možete ga koristiti prije ruževa i proizvoda za usne.


Smatram li ovaj balzam izvrsnim? Pa i ne baš. Smatram da pruža kratkotrajniju, blažu njegu, a nije me oduševio osjećajem koji ostavlja na usnama, tim peckanjem i hlađenjem, kao i za mene neugodnim mirisom. Labello i Biobaza balzami su mi draži.

Jeste li isprobali Carmex balzam? Što korisite za njegu suhih usana?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari