EVELINE PURIFYING&EXPERT C ILLUMINATION MASKE ZA LICE

by - srpnja 07, 2018

Kao što sam već 100 puta rekla, a reći ću i 101., obožavam maske za lice i neizmjerno me veseli isprobavati ih! Uz to što su odlične za vašu kožu, stvaraju maleni ritual opuštanja koji uvijek dobro dođe. Tako sam odlučila isprobati i, za mene, nove Eveline maske za lice. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Maske dolaze u malenim vrećicama, točnije dvije vrećice, a u svakoj se nalazi 5 ml proizvoda te jednostavnom matematikom dođemo do računice da se ukupno nalazi 10 ml proizvoda koji će te platiti 8 kn. Na osječkom području, vidjela sam ih samo u Kauflandu, gdje sam ih i kupila. Jedna vrećica mi je dovoljna za dva korištenja. Crna maska postoji i u full size verziji. Rok trajanja maski je 6 mjeseci nakon otvaranja. U sastavu sadrže parabene, čisto da znate ukoliko ih izbjegavate.


"Eveline Facemed+ pročišćavajuća maska s aktivnim ugljenom. Protiv nepravilnosti. Za mješovitu, masnu i aknama sklonu kožu. Uklanja nečistoće i toksine, normalizira sekreciju toksina, osvježava i zaglađuje. Aktivni sastojci: ugljen, vulkanska glina, kaolin. 3 u 1: dubinski čisti, smanjuje vidljivost pora, asporbira sebum i matira."


Maska dolazi u crnoj vrećici. Gušće je teksture, tamno sive boje. Lakše se nanosi kistom i pomalo je streaky pri nanošenju. Miris je sasvim u redu. Tijekom sušenja ne mijenja boju i vrlo malo zateže kožu. Lako se ispire. Ostavlja kožu malo čišćom, no ne čisti pore. Ne isušuje kožu, ali svakako preporučam hidrataciju nakon. Koža je meka i glatka. Nije izazvala nikakve iritacije. Nisam primjetila nikakvu razliku u lučenju sebuma na T zoni. Ova maska je dosta blaga prema koži, ali i u čišćenju i nije mi najdraža, no mislim da bi preko zime i u hladnije vrijeme bila idealna.



"Eveline Expert C Metallic maska za lice. Za suhu, umornu i beživotnu kožu. Trenutno uklanja simptome umora, posvjetljuje i zateže  kožu. 3 u 1: eliminira simptome umora, trenutno regenerira, revitalizira i hidratizira."


Maska dolazi u narančastoj vrećici. Tekstura ove maske je nalik teksturi gel krema, poluprozirna. Narančaste je boje i sadrži sjajne čestice te miriše kao prave naranče. Ovime me je na prvu kupila, iako sam se pomalo nadala da će izgledati kao na slici, no ne daju takvu prekrivnu moć, manje bitno, ali ću spomenuti. Iz daleka ćete ličiti na Donalda Trumpa. Vrlo je lagana na licu. Lakše se nanosi prstima, jer ju kist samo upija. Potrebno ju je malo duže ispirati kako bi se sve šljokice isprale s lica. Proizvođač navodi da se višak ukloni blazinicom, no meni je ovako lakše i smatram da je bolje nego vući suhu blazinicu po koži. Lagano pecka i pruža ugodan osjećaj hlađenja. Suši se na koži, osvježava i ostavlja kožu mekom i glatkom. Nije mi izazvala nikakve iritacije niti potakla dodatno mašćenje kože. Jako mi se svidjela!


Za kraj mogu reći da sam jako zadovoljna Expert C Metallic maskom, dok sam glinenom malo manje zadovoljna, iako mislim da će bolja biti u zimskom razdoblje. 

Jeste li isprobali Eveline maske za lice?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!  

You May Also Like

2 komentari

  1. Upravo,naranđasta mi je super,sad imam na licu crnu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Danas kupila i upravo ocistila lice i stavila masku,jedino nisam sigurna dali ju ostaviti kroz noc ili isprati prije spavanja!? Mislim da cu je ipak ostaviti,javim dojmove...

    OdgovoriIzbriši