NEW IN #11

by - kolovoza 25, 2018

Ponovno je vrijeme za novi post s novitetima! Nakupilo se poprilično proizvoda o kojima ćete uskoro moći čitati, neke recenzije ste već mogli pročitati, neki proizvodi su ponovljene kupnje, tako da se ovdje našlo svašta. Uz svaki proizvod sam napisala svoje kratke dojmove, neke proizvode još nisam uspjela isprobati, no uskoro će i na njih doći red. Ako vas zanima što sam sve kupilo proteklih nekoliko mjeseci, nastavite čitati!



Balea Teint Perfektion 2 u 1 sprej za lice sam kupila jer mi je trebao novi fiksator i ovaj je bio poprilično povoljan, a čula sam okej dojmove za njega. Sam proizvod mi je okej, lijepo stapa proizvode, no nisam primijetila da produljuje trajanje make up-a. Poprilično visoko u sastavu ima alkohol, pa imajte to na umu ukoliko vam smeta te raspršivač nije najbolje i preporučam nakon korištenja pretapkati lice spužvicom. Balea Cool Camel sheet maska se našla kod mene prvenstveno zbog preslatkog pakiranja, no nije toliko natopljena i nije mi se pretjerano svidjela iako je kratkotrajno lijepo hidratizirala kožu. Sun Dance matirajući fluid za sunčanje za lice sa SPF 30 sam kupila jer smatram da su proizvodi za zaštitu od sunca jako važni, posebno u ljeto, a kada obećava matiranje, morala sam ga kupiti. O njemu sam pisala post, pa ako vas zanima, potražite.


Wet'n'Wild Photofocus puder u nijansi Nude Ivory je ponovljena kupnja jer sam prošlu bočicu potrošila, no ovaj put sam slučajno kupila drukčiju nijansu, koja mi se također okej, no prošla mi je mrvicu bolja. Puder daje divno prekrivanje i finiš, dugotrajan je, ali se hvata za suhe dijelove. Essence Get Your Glitter On! glitter u nijansi 08 b-dazzled sam kupila nakon što sam vidjela Selenin look za Met Galu i ovaj mi se činio sličnim i mogu reći da je predivan, a uz njega sam kupila i Essence Get Your Glitter On! glitter primer u nijansi 01 Transparent koji odlično drži glittere, ali mi je divan i za korištenje ispod shimmerastih sjenila koje drži na mjestu, pojačava im intenzitet i zadržava taj inzenzitet tijekom dana. Po stoti put sam ponovila i kupnju Catrice Liquid Camouflage u nijansi 005 Light Natural koji ima sve što mi treba u korektoru, daje odlično prekrivanje, lijepi finiš, jako je dugotrajan, čista petica! Nakon nekog vremena, kod mene se našao jedan Avon proizvod - Avon Mark. Perfect Brow Sculpting pencil u nijansi Deep Brown koji mi se za sada ne sviđa previše, no moram ju još malo isprobati i uskoro ćete čitati o njoj.


Nivea micelarni šampon za normalnu do masnu kosu sam ponovno kupila jer mi se jako sviđa i odgovara mojoj kosi. Lijepo ju čisti, drži ju čistom 2-3 dana, ostavlja ju lepršavom i svježom, ne otežava kosu, no vrlo malo ju isušuje.  Balea Teint Perfektion sheet masku za usne još nisam isprobala, no jako me zanima.


Pošto mi je trebao novi regenerator, kupila sam Alverde kuru za suhu i oštećenu kosu s kokosovim mlijekom upravo zbog kokosa, no na kraju me razočarala jer  pruža vrlo slabu hidrataciju, a o ovome proizvodu uskoro ću vam malo detaljnije pisati. Balea sheet maska Energy! See you late jetlag nisam još isprobala, ali uskoro hoću, iako me malo zabrinjava alkohol dosta visoko u sastavu. Essence Eye Blender brush imam u prijašnjem dizajnu i jako volim, tako da sam kupila i ovaj dizajn koji mi je predivan i morat ću kupiti još nekoliko komada jer četkica za blendanje nikada dosta.


Pošto sam jako blijeda, teško tamnim i ne volim se baš sunčati i izlagati suncu, odlučila sam se za samotamljenje, a izbor je pao na Balea Magic Summer losion s blagim učinkom samotamljenja o kojemu sam čitala puno pozitivnih dojmova i sviđa mi se, daje lagani i lijep učinak te sam lagano tamnija s njime. Kupila sam i Syoss Repair Therapy regenerator jer mi je trebao novi regenerator, a Syossovim sam zadovoljna i odlični su prema mojoj kosi, a tako mi je odličan i ovaj.


Kupila sam i sniženo L.O.V. Eyetraction magnetno sjenilo u nijansi 590 Magnetic Moondust koje je predivno, divna i odlično pigmentirana plava nijansa. Mislim da je ovo dupe za slične MAC proizvode. Sviđa mi se što ima pigmentaciju pigmenta, a nije tako neurodno i čak ga i mi smotani možemo koristiti bez pravljenja nereda. Trebala mi je nova make up spužvica, a bila sam u gužvi pa nisam pronašla RT, pa sam kupila Ebelin make up spužvicu koja je dosta tvrđa i oblik mi se baš i ne sviđa, no okej je i funkcionira.


Čim sam ih ugledala, znala sam da ih moram kupiti, tako da se kod mene našla Garnier Fructis Hair Food Banana maska za kosu za suhu kosu i obožavam ju. Miriše predivno i odlično njeguje moju kosu. Ljubav u poprilično velikoj posudi.  Ponovila sam i kupnju Balea sheet maski Be a Panda i Be a Tiger koje su mi odlične za njegu te presimpatične zbog životinjskog printa. U jednom od nedavnih posjeta Portanovi sjetila sam se da bih mogla ponoviti kupnju svog najdražeg Golden Rose Longstay tekućeg mat ruža u nijansi 13, no vidjela sam ovu noviju liniju i odlučila isprobati Golden Rose Soft&Matte tekući ruž u nijansi 102 s kojim sam poprilično zadovoljna, a recenziju i usporedbu s klasičnom linijom očekujte uskoro.


Ponovila sam kupnju moga omiljenoga proizvoda za skidanje šminke - CV Young Soft micelarne pjene za čišćenje lica koja odlično skida šminku, a blaga je prema koži. Obožavam Garnierove sheet maske, a ovo je čini mi se neka nova Garnier Pure Charcoal sheet maska koja je izrađena od crne tkakine. Isprobala sam ju i sviđa mi se, no nije ništa pretjerano različita od ostalih njihovih, premda je jedna od boljih. I izgleda strašnije na licu hehe. Na sniženju zbog izlaska iz asortimana kupila sam Wet'n'Wild Coverall puder u nijansi E815 Fair koji mi je odličan, no voljela bih da je malo dugotrajniji.


Obnovila sam i zalihu gelova za tuširanje Ziaja kremastim gelovima u mirisima Cocoa Butter, Orange Butter i Coconut koji su odlični, kremasti, nježni i svaki miriše preeedivno. A i pakiranje mi se jako sviđa jer je jednostavno, a efektno i poprilično veliko te dugo traje.


Zbog suhih stopala odlučila sam isprobati Balea Feel Well masku za stopala čije mi se djelovanje sviđa, lijepo hidratizira i opušta stopala, no miris je jako intenzivan i meni grozan. Ponovila sam kupnju Eveline Pure Control SOS gela, pilinga i maske u jednom koji mi se odličan i moja koža ga jako voli. Još za svoj rođendan u prosincu za dobila poklon karticu za Muller, te sam jedan dio iznosa potrošila ranije, a skroz sam ju ispraznila kupnjom Sleek Solstice palete highlightera, ljepotice o kojoj sam čula hvalospjeve, a moj post dolazi vrlo brzo.


Kupila sam i nekoliko Avon testera (umjesto Anti-age bb kreme, naručila sam matirajuću verziju, no mislim da se moja Avon lady malo zeznula, no nema veze) te je mama naručila set s Attraction parfemom i losionom koji je meni dala. Inače Attraction parfem mi jako fino miriše i obožavam ga u hladnije vrijeme, no losion nisam isprobala. Krećem s isprobavanjem testera.


Kupila sam i novu limitiranu kolekciju Balea cvjetnih sheet maski s mirisom božura i trešnje koje još nisam isprobala, a posebno me privukao cvjetni print na samoj tkanini. Vidjela sam da neke cure koriste Balea Men Sensitive pjenu za brijanje pa sam ju odlučila isprobati jer toga nikada dosta, a ako je dobra za njihovo lice, biti će i za moje noge i sviđa mi se.


Nakon položenog najtežeg ispita ove godine otišla sam do DM- a i počastila se s nekoliko stvarčica. Kupila sam Maybelline Fit me! korektor u nijansi 05 i Maybelline Superstay Matte Ink u nijansi 70 Amazonian s kojima sam poprilično zadovoljna i uskoro stižu recenzije. Kupila sam i Essence Colour&Shape gel za obrve pošto Maybelline Color Tattoo u nijansi Permanent Taupe koji uvijek kupujem nisam uspjela pronaći, a ovo mi se činilo najsličnije, iako mi je Color Tattoo malo bolji. Kupila sam i nekoliko novih lakića, Catrice Molten Metal Iconails u nijansi 51 Easy Pink, Easy Go čija me nijansa oduševila, kao i trajnost i Essence The Gel Nailpolish u nijansi 33 Wild White Ways koji je klasik kod mene. Posljednja stvar je Wet'n'Wild glitter u nijansi E3562 Vices koji sam mislila koristiti za različite lookove, posebno za vrijeme Božića i tijekom proteklih utakmica Svjetskog nogometnog prvenstva (btw bravo dečki, preponosna sam!), no proizvod je poprilično loš i prepun, rekla bih vazelina ili nečega te samo stoji u ladici.


Pošto uvijek tražim neke nove stvari kojima bih njegovala svoju kosu i suhe vrhove, odlučila sam kupiti Langhaarmadchen Intense Repair ulje za kosu koje mi se zasada jako sviđa i predivno miriše, a dolazi u preslatkom pakiranju s izdašnih 150 ml proizvoda koji će, vjerujem trajati vječno. Ponovno sam kupila nekoliko make up stvarčica - Catrice Light Correcting Serum Primer u nijansi Candellight o kojemu sam čula pozitivne dojmove i trenutno ga testiram te Essence Shine Shine Shine sjajilo u nijansi 01 Behind the Scenes jer mi se sviđaju sjajne usne, a najčešće ako nosim sjajila posežem za prozirnima koje stavljam preko ruževa.


Vidjela sam i Lidlovu verziju vode u spreju te sam kupila Cien Tropical Summer Aqua sprej s kojim sam poprilično zadovoljna. I posljednji proizvod je Catrice 24h Made to Stay tekući puder u nijansi 005 Ivory Beige koji izlazi iz asortimana i meni se jako sviđa. Daje lijepo srednje do jako prekrivanje, lijepo izgleda na koži, dugo traje i nijansa mi odlično odgovara.

I došli smo do kraja posta koji se jako odužio, pa ako ste sve pročitali, svaka vam čast! S čime ste se vi počastili proteklih mjeseci?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari