CV FACE 24H HIDRATANTNA KREMA ZA LICE

by - prosinca 22, 2018

Mixa Hyalurogel Light krema za lice je moj go to već dosta dugo vremena, odlično mi odgovara i jako ju volim (recenziju možete pročitati ovdje), no željela sam isprobati i nešto novo i ova krema je privukla moju pažnju. Prije nego počnem s recenzijom, moja kože je mješovita (masna t zona i normalan ostatak lica) te je sklona nepravilnostima. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Krema dolazi u lijepom i kvalitetnom, plastičnom pakiranju sa čepom na odvrtanje i u pripadajućoj kutijici na kojoj se nalazi sve informacije o proizvodu, kao i sastav koji možete vidjeti nešto niže. Posebno pohvaljujem zaštitnu foliju koja se nalazi na proizvodu i spječava zločeste prstiće da zalutaju tamo gdje ne smiju (ili barem daje znak da je netko bio zločest). Krema je veganska, a unutar ambalaže nalazi se 50 ml proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Možete ju kupiti u Mulleru po cijeni od 17,90 kn. Ova krema je namijenjen osobama od 25 godina na više, koliko ja nemam, no mislim da to nema veze, s obzirom na to da je ovo hidratantna krema.




Proizvođač navodi da je ovo hidratantna njega s ekstraktom nara, specijalnim vitaminskim kompleksom te ekstraktom kiselice proizvodene specijalno za njegu normalne i mješovite kože kojoj pruža intenzivnu i dugotrajnu hidrataciju i do 24 sata.

Krema je lagane kremaste formule, bijele boje i neugodnog mirisa. Koristila sam ju i u večernjoj i u jutarnoj rutini, čak i prije make up-a. Lijepo se razmazuje i brzo upija. Nije najhidratantnija krema koju sam ikada isprobala, ali pruža laganu hidrataciju. Ostavlja mat finiš i meku i glatku kožu te ne masti dodatno moju masnu t zonu. Zbog mat finiša volim ju koristiti i ispod make up-a koji lijepo sjeda na nju i drži moje mašćenje pod kontrolom nekoliko sati. Nije izazvala nikakve iritacije ili nepravilnosti na mojoj koži.



Kao konačni zaključak, mogu reći da mi se ova krema svidjela - pruža laganu hidrataciju i ostavlja mat finiš na mojoj koži, no nije masna niti me koža zateže nakon nje. Potrošit ću ju do kraja, no moram reći da mi je Mixa i dalje malo draža!

Jeste li isprobali ovu kremu ili nešto iz CV asortimana? 

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari