FAVORITI PROSINCA 2018.

by - prosinca 29, 2018

Prije nego počnem s posljednjim postom 2018. godine, želim vam zaželjeti sretan Božić i nadam se da ste se lijepo proveli! Posljednji post ove godine su standardno favoriti, tako da ako vas zanima kojih je to pet proizvoda koje sam posebno voljela tijekom prosinca, nastavite čitati!



Palmolive Chocolate Passion gel za tuširanje- miris ovoga gel za tuširanje je božanstven, predivan čokoladni miris koji obožavam uvijek, a posebno u ovo hladnije vrijeme godine. Tekstura je nalik na puding (pomalo čudno), lijepo se pjeni i ostavlja kožu divnom!

L'Angelica šampon za regulaciju vlasišta- malo sam se maknula od Nivea micelarnog šampona jer mi se čini da ga se kosa pomalo zasitila, a ovaj od L'Angelice mi je super. Lijepo očisti kosu i drži ju čistom 2-3 dana, kosa izgleda lijepo, no zna biti malo isušujuć, što nije toliki problem koji se rješava pomoću regeneratora ili maski za kosu.

LVLY tonik za lice- osim predivnog pakiranja, ovaj tonik me oduševio i formulom. Lijepo osvježi kožu i pripremi ju za ostale proizvode za hidrataciju, zagladi kožu (rekla bih da obavlja kemijski piling) te ostavlja kožu sjajnom.


Farmasi Supernatural mat ruž u nijansi 05 My Lips But Better- ruž koji u početku nisam toliko često nosila, no u posljednje vrijeme ga jako volim. Odlična mat formula, nije suh na usnama te mu je trajnost super za običan bullet ruž. Nijansa je lijepa i nude, malo tamnija na mojim usnama.

Catrice Light Correcting Serum Primer u nijansi Candlelight- ovaj primer osim divnog fancy pakiranja ima i odličnu formulu. Lijepo pripremi kožu za puder koji lijepo klizi preko kože te lagano produlji trajanje make up-a, a sjajne čestice daje lijepi sjaj licu.

I to su moji favoriti prosinca, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari