BALEA ČIPKASTE MASKE ZA LICE

by - prosinca 19, 2018

Maske za lice su moja opsesija i obožavam isprobavati različite vrste, posebno kada su zanimljive - zanimljiva obećanja, zanimljivo djelovanje ili su zanimljivo izgleda, kao i ove čipkaste o kojima vam danas pišem. Ako vas zanima jesu li me oduševile djelovanjem, kao izgledom kada sam ih prvi puta vidjela, nastavite čitati!


Maske dolaze u poprilično velikim vrećicama, nalik onima od Garniera. Unutar vrećice nalazi se 1 maska, odnosno 30 grama, a cijena im je 9,90 kn. Proizvod je veganski. U kolekciji se nalaze maske za lice, usne i jastučići za područje ispod očiju, a svaki od proizvoda dolazi u dvije verzije - bijela čipka u ružičastom pakiranju i crna čipka u crnome pakiranju. Crna maska obogaćena je algama i hijaluronom, dok je bijela maska obogaćena zelenim čajem i hijaluronom, a obje maske obećavaju intenzivnu hidrataciju te učvršćivanje kože lica.

Maske imaju gotovo pa jednako djelovanje, pa neću pisati o svakoj posebno. Obje maske su blagog ugodnog mirisa, Maske se sastoje od dva dijela- jedan veći za gornju polovicu i jedan manji za donju polovicu. Unutar silikonskih hidrogel maski nalazi se jako lijepa čipka, crna se jako lijepo vidi na licu, dok bijela gotovo pa i nije vidljiva. Aplikacija je pomalo nezgodna, barem meni koja sam pomalo smotana i lakše mi ih je nositi dok ležim jer mi dok stojim ili sjedim, pada. Crna maska pruža malo jaču hidrataciju nego bijela, iako sam zadovoljna s hidratacijom koju obje pružaju, no ta hidratacija je dosta kratkotrajna. Ostavljaju kožu pomalo ljepljivom, tako da su odlične i ispod šminke. Bijela maska pomalo zategne kožu, dok obje omekšaju, zaglađe i osvježe kožu. Nisu mi izazvale nikakve iritacije ili nepravilnosti.



Za kraju mogu reći da su mi se obje maske svidjele, no crna mi se malo više svidjela jer pruža nešto jači efekt hidratacije i ljepše izgleda na licu jer je čipka vidljivija. 

Jeste li isprobale Balea čipkaste maske? Volite li isprobavati zanimljive maske za lice?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

2 komentari