MIXA HYALUROGEL LIGHT KREMA ZA LICE

by - ožujka 17, 2018

Već neko vrijeme tražim dobru hidratantnu kremu koja će biti dovoljno hidratantna, ali ne i teška i neće dodatno mastiti moju masnu T zonu. Odluka na ovu kremu je pala zato što mi je Facebook stalno izbacivao oglas za ovu kremu i to me malo živciralo, ali me i svaki put kada vidim taj oglas sve više mamio da ju kupim. Popustila sam i našla se kod mene i to već drugi puta. Iako sam već otkrila da volim ovu kremu, nastavite čitati ako vas zanimaju pojedinosti. 


Krema dolazi u kutijici vrlo jednostavno dizajna, ali ipak sa svim potrebnim informacijama o proizvodu, kao što je sastav koji možete vidjeti nešto niže i opis proizvoda. Proizvođač za ovu kremu kaže da je hidratantna njega obogaćena čvrstom hijaluronskom kiselinom, prirodnom komponentom strukture kože. Oslobađa neprekidnu hidrataciju tijekom 24 sata i zadržava ju u epidermisu. Jedinstvena lagana gelasta tekstura brzo se upija, hidratizira epidermis i ostavlja ugodan osjećaj hidratacije na koži. Formula sadrži 7% glicerina i obogaćena je hijaluronskom kiselinom. Nekomedogena. Rezultat: intenzivno hidratizirana, umirena koža s osjećajem ugode. Vidljivo glatka i elastična, koža zrači zdravljem i vitalnošću. Ono što mi se posebno sviđa je to da je  kutijica zaštićena folijom, tako da znate da ih nitko prije vas nije dirao jer posvuda ima zločestih prstiju.




Sama krema dolazi u vrlo kvalitetnoj i dosta teškoj staklenoj posudici s poklopcem koji se odlično zatvara. Količina kreme koja se nalazi unutar ambalaže je 50 ml s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Možete ju kupiti u svim drogerijama po cijeni od 50 kn.


 Krema je vrlo lagane, pomalo gel formule. Ima vrlo blag, ugodan miris. Jako je lagana na licu i brzo se upija. Koristila sam ju u jutarnjoj i večernjoj njezi moje mješovite, pomalo dehidrirane kože, iako je ova krema namijenjena intenzivnoj hidrataciji osjetljive normalne i dehidrirane kože. Krema jako lijepo hidratizira kožu te daje osjećaj olakšanja nakon čišćenja kože. Odlična je i za nanošenje prije make up-a jer se brzo upija i lagano zagladi kožu. Koži daje zdraviji izgled, ali nije sjajna. Potrebna vam je mala količina proizvoda za hidrataciju cijeloga lica i vrata. Ne masti dodatno moju masnu T zonu. Nije izazvala nikakve iritacije na koži.



Kao što sam već rekla, ova krema je odlična i jako ju volim. Brzo je upija, lagana je i lijepo hidratizira. Usto nije skupa, a često ju možete uhvatiti i po 30% sniženoj cijeni na Bipa vikend akcijama. 

Jeste li isprobali ovu kremu? Koja je vaša omiljena hidratantna krema?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

7 komentari

  1. Meni ipak nije dovoljna, makar za zimsko vreme, jednostavno ne osećam da je koža nahranjena, kao da nisam nanela kremu (imam dehidriranu kombinovanu kožu). Možda će u letnjim danima biti korisnija, mada nema spf :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka koža je drukčija, tako da će ova krema nekome odgovarati, a nekome neće, meni je odlična. Nadam se da ćete pronaći svoju idealnu kremu, sretno s potragom :)

      Izbriši
  2. Krema je besprekorna! Kao i svi ostali Mixa proizvodi.6

    OdgovoriIzbriši
  3. Najbolja krema koju sam ikada imala, koza toliko dobar tonus ima divno izgleda i jeftina je..a vlo kvalitetna...

    OdgovoriIzbriši