WET'N'WILD MEGAGLO HIGHLIGHTER// BLOSSOM GLOW

by - studenoga 10, 2018

Formula Wet'n'Wild highlightera me potpuno oduševila i obožavam njihov Megaglo highlighter u nijansi Precious Petals, o kojemu sam pisala ovdje, no malo mi je pretaman, zato sam bila presretna kada sam vidjela da su uveli novu, svijetliju nijansu i bez razmišljanja sam ju kupila. Ako vas zanima je li ovaj highlighter odlične kvalitete kao i prethodna nijansa te swatchevi, nastavite čitati!


Kao i ostali Wet'n'Wild Megaglo highlighteri, i ovaj highlighter dolazi u ne baš najkvalitetnijem plastičnom pakiranju sa crnim dnom i prozirnim poklopcem koji se ne otvara do kraja i to me malo živcira, no ništa strašno. Sviđa mi se proziran poklopac pomoću kojega je lakše razlikovati proizvode ukoliko u kolekciji imate više nijansi. Ono što jako volim kod Wet'n'Wild proizvoda, tako i kod ovoga highlightera je zaštita, pomoću koje ćete biti sigurni da nitko prije vas nije dirao proizvod. Svaka čast, Wet'n'Wild! Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.

Highlighter možete kupiti u određenim Bipa i Dm prodavaonicama koje drže Wet'n'Wild kozmetiku po cijeni od 44,90 kn. Unutar ambalaže nalazi se 5.4 grama s rokom trajanja od 24 mjeseca nakon otvaranja. Kao i cijeli Wet'n'Wild brend, i ovaj proizvod je cruelty free, što mi je uvijek drago vidjeti!


Na highlighteru se nalazi divan reljef koji mi uvijek bude žao dirati. Ima malo neugodan miris koji s vremenom ishlapi, no mislim da je možda i do plastičnog pakiranja. Tekstura highlightera je vrlo mekana i puterasta. Pigmentacija je odlična i daje wet izgled koži. Ne izgleda brašnasto ili praškasto već se lijepo spaja s kožom. Količinom proizvoda i jačinom aplikacije možete regulirati intenzitet higlightera. Ukoliko proizvod nije intenzivan prvim korištenjem, ostružite gornji sloj koji je blago zapečen. Može lagano naglasiti pore ili teksturu kože ukoliko pretjerate. Ne sadrži šljokice ili krupne sjajne čestice, već samo divan sjaj.



Nijansa Blossom Glow je predivna i vrlo unikatna nijansa, svijetla ružičasto šampanjasta nijansa koji odlično odgovara mome tenu. Osim kao highlighter, ovaj proizvod obožavam nositi i kao sjenilo (inače to možete raditi sa svim highlighterima, jednako kao što sjenila možete koristiti kao highlightere). Na slikama ispod možete vidjeti swathceve, u hladu i na sunčevoj svjetlosti.




Za kraj sam napravila swatcheve oba Wet'n'Wild highlightera koja imam u kolekciji, tako da gore možete vidjeti Precious Petals, a dolje Blossom Glow. Oba su predivne nijanse, ali i jednake kvalitete što me oduševilo i volim kada su brendovi konzistentni te se kvaliteta proizvoda ne razlikuje od nijanse do nijanse.


I što više reći osim da su ovi highlighteri predivni, obožavam ih i ako vam se sviđaju nijanse, apsolutno su vam potrebni u životu. Za nisku cijenu dobit ćete proizvod izvrsne kvalitete!

Jeste li isprobali Wet'n'Wild Megaglo highlightere? Koji je vaš omiljeni highlighter?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari