WET'N'WILD MEGAGLO HIGHLIGHTER// PRECIOUS PETALS

by - prosinca 24, 2017

Highlightere obožavam, a o ovome sam gledala toliko pozitivnih recenzija i nisam mogla dočekati da stignu kod nas te sam gotovo počela skakati od sreće kad sam ga vidjela, kupila ga i jedva čekala isprobati ga. Od ljeta skupljam dojmove i sada vam ih prenosim. Je li moja uzbuđenosti i hype oko ovog highlightera opravdan, saznajte u nastavku!


Highligher dolazi u lijepoj, ali ne prekvalitetnoj crno- prozirnoj plastičnoj ambalaži. Kod zatvaranja se ne čuje onaj klik, tako da ne znam je li travel friendly. Poklopac se otvara do pola. Količina proizvoda koju dobijete 5.4 grama, po cijeni od 42,90 kn. Možete ga kupiti u Bipama i Dm-ovima koji drže Wet'n'Wild kozmetiku. Kao i ostali Wet'n'Wild proizvodi i ovaj highlighter je cruelty free i za to ide jedan veliki lajk! Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda koji se nalazi na poleđini.


Highlighter ima ovaj prekrasan reljef cvijeta zbog kojeg mi je u početku čak bilo i žao koristiti ga. Fine je, mekane teksture. Nema nikakav poseban miris. Ne trusi se. Lijepo se jednolično nanosi. Jako je pigmentiran. Dugotrajan je; na licu traje oko 6 sati te ona počne lagano blijediti. Ne naglašava pretjerano teksturu lica. Uz korištenje lakše ruke, može biti lijepi dnevni highlighter, a može se i nadograditi do jako intenzivnog, mokrog efekta.


U ponudi postoje dvije nijanse, ova svijetlija E321B Precious Petals i jedna tamnija nijansa, kojoj nažalost nisam zapamtila ime. Precious Petals je lijepa šampanjasto-zlatna nijansa. Ipak nijansa je mrvicu tamnija i za moju kožu je na granici mogućnosti nošenja i drago mi je da sam se uspjela progurati u skupinu koja ovu nijansu možete nositi, no moram pripaziti kod nanošenja. Ako ste jako svijetli, neće vam odgovarati. Tako da i kod ovog proizvoda, kao i kod Photofocus pudera postoji problem s izborom nijansi u Hrvatskoj. Nema šljokice. Na hrpi slika ispod možete vidjeti kako predivno ovaj highlighter izgleda (posljednja slika je slikana na jakoj sunčevoj svjetlosti).





Hype oko ovog highlightera je u potpunosti opravdan! Jako lijepo izgleda na koži, jako je pigmentiran i trajan. Jako ga volim, jako često ga nosim, jedan je od mojih omiljenih highlightera i svakako vam ga preporučam!

Jeste li isprobali ovaj higlighter? Koji je vaš najdraži highlighter?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Božić je sutra! Pošto sada nekoliko dana neću objavljivati postove, ovom prilikom želim vam zaželjeti sretan Božić lijepo se najedite, provedite vrijeme s ljudima koje volite i nadam se da ćete dobiti lijepe poklone koje si sami želite. Puno zdravlja, sreće, ljubavi i smijeha! I naravno kozmetike! :)

You May Also Like

0 komentari