BALEA MATIRAJUĆA ANTIBAKTERIJSKA KREMA PROTIV PRIŠTIĆA SA SALICILNOM KISELINOM I CINKOM ZA 24-SATNU NJEGU NEČISTE KOŽE

by - studenoga 03, 2018

Nedavno sam u DM-u ugledala novu verziju Baleinog fluida protiv prištića o kojemu sam pisala ovdje i koji mi se nije pretjerano svidio, no mislila sam da je ovo možda neka bolja, poboljšana verzija. Prije nego započnem s recenzijom, želim ukratko reći kakva je moja koža. Moja koža je mješovita- masna t zona i normalni obrazi koji znaju biti suhi zimi s nepravilnostima, nekada ih nemam uopće, a nekada moja koža ima situacije u kojima, rekla bih, podivlja. Kada sam to razjastnila, možemo krenuti na recenziju. Nakon tri mjeseca korištenja sam stekla dojmove, a ako vas oni zanimaju, nastavite čitati!


Krema dolazi u tubici plavoga dizajna s pripadajućom kutijicom. Ima čep na zatvaranje koji se čvrsto zatvara i čuje se onaj klik. Unutar tubice nalazi se 50 ml proizvoda kojemu je cijena 16,90 kn a možete ju kupiti u DM-u. Proizvod je veganski, a sastav možete vidjeti nešto niže.




Proizvod je kremaste teksture, bijele boje i nije baš najugodnijeg mirisa. Ljepše se razmazuje i malo bolje se upija, za razliku od prethodno spomenutog fluida te je nešto rjeđe teksture. Proizvod koristim u večernoj rutini, zbog salicitne kiseline i ujutro dobro isperem. Ostavlja kožu glatkom te ne bih rekla da ima nekakav utjecaj na nepravilnosti na licu, možda samo minimalno. Ne ostavlja kožu matiranom, kao što tvrdi. Nakon ove kreme potrebna mi je dodatna hidratacija jer ova krema nije hidratantna, barem ne za moju kožu (no to baš i nisam očekivala) jer me koža nakon nanošenja blago zateže. Iako je cijela ova krema za mene pomalo razočaravajuća, s pozitivne strane, moram reći da mi nije izazvala nikakve iritacije ili dodatne nepravilnosti.


Kao i prethodnica, i ova kremica me nije nešto oduševila i cijeli dojam koji je na mene ostavila je onako meh, ništa posebno. 

Jesi li isprobali Baleinu antibakterijsku kremu za prištiće? Što koristite za nepravilnosti za licu?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

2 komentari

  1. Odlicna je krema, meni uklanja neoravilnosti sa obraza tj bubuljice one male sitne i mitisere
    Imamo isti tip koze, ali meni bas pomaze oko bubuljica i tih mitisera koji su slicni bubuljicama

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicna je krema, meni uklanja neoravilnosti sa obraza tj bubuljice one male sitne i mitisere
    Imamo isti tip koze, ali meni bas pomaze oko bubuljica i tih mitisera koji su slicni bubuljicama

    OdgovoriIzbriši