REVOLUTION SKINCARE 12.5% VITAMIN C SERUM

by - kolovoza 26, 2020

Vitamin C jedan je od meni najomiljenijih sastojaka u njezi koži, obožavam efekt koji daje kožu i taj svježi izgled i sjaj. Prije nekog vremena vidjela sam da i Revolution Skincare ima svoju verziju seruma s vitaminom C i morala sam ga isprobati, a bio je i odlična prilika za istraživanje novoga brenda. Kakavi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je baš zanimljiva, narančasta - vrlo jednostavna, a opet vrlo efektna. Sviđa mi se. Dolazi u kvalitetnoj ambalaži od tamnoga stakla s pumpicom koja odlično funkcionira. Upakirana je u pripadajuću kutijicu sa svim informacijama o proizvodu, kao što je sastav koji možete vidjeti na slici ispod. U ambalaži se nalazi 30 ml proizvoda, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Dostupan je u Pink Panda fizičkim trgovinama i preko njihovog web shopa, preko službene Revolution stranice, Asosa i slično. Cijena u RH mu je oko 90 kn, ne znam razlikuje li se u inozemstvu.



Revolution Skincare navodi da ovaj serum vraća sjaj, obnavlja i poboljšava teksturu kože. Vitamin C ima puno prednosti za kožu te je vrlo dobar antioksidans. Pomaže kod regeneracije i poboljšava sjaj kože, potiče glatku teksturu. Veganski je, te cruelty free.


Serum sam koristila i u jutarnjoj (SPF nanosim svakoga dana) i u večernoj rutini, 2-3 pumpice su mi dovoljne za cijelo lice; nanosim ga na čisto lice i zaključam kremom. Vrlo je lagane teksture, ali pomalo kremast. Ima blagu bež boju. Intenzivnog je, meni neugodnog mirisa koji se neko vrijeme zadržava na koži, ali sam se s vremenom navikla na njega i više mi se smeta. Jako lako se razmazuje i brzo upija. Ostaje minimalno ljepljiv na koži dok se ne upije. Jako lijepo njeguje (naravno uz dobru kremu). S duljim korištenjem koža izgleda prekrasno - plumpy, svježe i ima divan, prirodni zdravi sjaj! Izgleda nekako bolje i ujednačenije. Ne masti niti isušuje kožu, te ne izaziva nepravilnosti na koži. Odlično se ponaša i ispod šminke na mojoj mješovitoj koži.


Baš sam zadovoljna ovim serumom i efektom koji daje na koži. Ako ga uspoređujem s Eveline serumom, koji je defitivno rjeđi, ne mogu odabrati koji mi je draži jer su mi djelovanjem gotovo pa jednaki. Vjerujem da ću ga opet kupiti!

Jeste li isprobali Revolution Skincare Vitamin C serum ili nešto od brenda?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari