VICHY MINERAL 89 BOOSTER

by - kolovoza 29, 2020

Ovaj proizvod iskače doslovno posvuda - s televizije, novina, društvenih mreža, doslovno posvuda i gotovo svi ga hvale! Čini mi se kao nešto što bi se meni svidjelo i, iako sam se dugo premišljala, morala sam ga kupiti. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Proizvod dolazi u vrlo kvalitetnoj i prekrasnoj ambalaži od debeloga stakla. Dozira se pomoću pumpice, koja odlično funkcionira. Zapakiran je u kutijici, sa svim informacijama, kao što je sastav koji možete vidjeti na slici ispod, te je upakirana u celofan. U ambalaži se nalazi 50 ml, odnosno 49 g proizvoda, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Dostupan je u ljekarnama i DM prodavaonicama po cijeni od 160 kn.


"Jedinstvena kombinacija Vichy mineralizirane termalne vode u koncentraciji od 89% udružena s hijaluronskom kiselinom prirodnog podrijetla. Mineral 89 jača funkciju barijere kože koja je svakim danom sve jača u borbi protiv štetnih utjecaja zagađenja, stresa i umora. Također se koristi kao prvi korak svakodnevnog rituala njege kože u gradskoj okolini. Nakon uporabe koža je iz dana u dan sve više hidratizirana, boljeg tonusa, puna zdravog sjaja i blistava. Za sve tipove kože, čak i osjetljivu. Hipoalergeno."



Proizvod je proziran, gušće gel teksture i blagoga mirisa. Razmazuje se jako lako i brzo te se lijepo upije u kožu. Koristim ga i u jutarnjoj i u večernjoj rutini, na lagano mokru kožu, te ga "zaključam" kremom - istraživala sam te je ovo vrlo važno kod korištenja proizvoda s hijaluronskom kiselinom jer vas u suprotnom može isušiti. Ostaje blago ljepljiv na koži. Odlično osvježi kožu i posebno godi korištenje tijekom ljetnih mjeseci. U kombinaciji s njegom koju nanosim poslije lijepo njeguje i hidratizira kožu. Koža je mekana te izgleda svježe, plumpy i baš nekako blistavo i puno. Ne masti kožu te nije izazvao nikakve nepravilnosti niti iritacije.


Zadovoljna sam ovim proizvodom i sviđa mi se kako djeluje na mojoj koži, ali ne smatram da je neophodan u rutini njege kože, djeluje slično kao i slični hidratantni serumi.

Jeste li isprobali Vichy Mineral 89 booster?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari