LA PIEL GLOW BABE BRONZE

by - kolovoza 17, 2020

Dugo sam gledala La Piel proizvode i govorila si kako ih neću kupiti i kako su vrlo vjerojatno precijenjeni, a i nisam baš obožavateljica Lane Jurčević, čiji je ovo brend. Ipak, jednoga dana sam ugledala ovoga mališana koji obećaje ten i sjaj i nekako se našao u mojoj košarici. A kakav se pokazao, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je plastična, vrlo kvalitetna i čvrsta. Dizajna je vrlo minimalistički i meni je predivan. Nanosi se pomoću raspršivača, koji je okej, no ne sviđa mi se. Smatram da ovakav proizvod zahtijeva raspršivač koji raspršuje maglicu, dok ovaj to ne radi već uz lagano raspršivanje, izbacuje i poprilično velike kapljice proizvoda što mi se ne sviđa jer proizvod ne možete samo nanijeti s raspršivačem, već ga morate razmazati što pomalo ubija svrhu proizvoda. Jedini način za nanošenje bez razmazivanja jest nanošenje s jako velike udaljenosti - tako se lijepo nanese, ali i završi posvuda i brzo se troši. Jednom prilikom sam proizvod nanijeti na našminkano lice i zbog tih kapljica sam izgledala kao da imam nekakvu kožnu bolest i morala sam sve skinuti s lica. U ambalaži se nalazi 100 ml proizvoda, s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja. Može se kupiti u Bipi i preko La Piel web shopa po cijeni od 159,90 kn.


La Piel navodi da je ovo hidratantna, mirisna vodica s efektom sjajne prašine. Ostavlja dojam highlightera i koristi se za sve prilike kada želite imati fresh&glam glow. Obogaćeno vitaminom F, glicerinom i pantenolom. Prirodno, ručno rađeno i cruelty free. Na sliki ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Proizvod izgleda prekrasno i čarobno, moram priznati. Tekući je i prije korištenja ga je potrebno protresti jer sjaj sjedne na dno. Ima ugodan i blagi miris, ne mogu definirati na što me miris podsjeća. Miris se lagano zadržava na koži. Malo se dulje suši, ali ostaje ljepljiv poprilično dugo vremena, čak i nakon nekoliko sati od nanošenja još uvijek osjetim tu blagu ljepljivost kada dodirnem kožu. Ne preslikava se. Trajnost mu je odlična, traje apsolutno cijeli dan, odnosno noć, no imajte na umu da će se, ako se jače znojite ili dolazite u kontakt s vodom, proizvod skinuti. Nije mi izazvao nikakve iritacije na koži. Također, nisam primijetila nikakvu njegu, ali ne isušuje.


Sprej ima laganu boju te dosta sitnih sjajnih čestica. Ne sadrži krupne sjajne čestice, niti šljokice. Zbog tog razmazivanja veliki dio boje se izgubi. Na slici ispod možete vidjeti kako proizvod izgleda flekavo, iako je šprican s velike udaljenosti, bez razmazivanja. Daje lijepi, izraženi sjaj. Koristim za samo na tijelu, na licu ne, zbog razloga koje sam prije objasnila.


Mene je ovaj proizvod pomalo razočarao zbog tog flekavog nanošenja, lošeg raspršivača i dugog zadržavanja osjećaja ljepljivosti. Lijepo izgleda na koži kada se našprica s velike udaljenosti, čak mislim da je najbolje da vam neka druga osoba našprica proizvod jer osobno ne mogu rastegnuti ruku toliko. Daje lijepi sjaj. Svejedno, brzo se troši i cijena mu je poprilična, a moj dojam je meh, tako da mislim da ovaj proizvod više neću kupovati.

Jeste li isprobali La Piel proizvode?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari