GARNIER AMBRE SOLAIRE NATURAL BRONZER PJENA ZA SAMOTAMLJENJE

by - kolovoza 06, 2020

Proizvodi za samotamljenje su nešto što volim isprobavati i koristiti jer se niti ne volim sunčati, niti to želim raditi jer sam jako svijetla i jednostavno se ne želim nepotrebno izlagati potencijalno opasnim sunčevim zrakama, a i ne mogu baš potamniti. Ponuda proizvoda za samotamljenje baš i nije bila najbogatija na našem tržištu, no primijetila sam da brendovi izbacuju sve više ovakvih proizvoda, a među njima je i ova Garnierova pjena za samotamljenje. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je plastična i poprilično kvalitetna. Jednostavnoga je dizajna i prozirna što mi se jako sviđa jer uvijek možete vidjeti koliko vam je proizvoda preostalo. Na poleđini se nalaze informacije i poprilično detaljne upute za korištenje proizvoda, te sastav koji možete vidjeti na slici ispod. Doziranje je vrlo lako, dozira se pomoću pumpice. U ambalaži se nalazi 200 ml proizvoda, s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja. Proizvod je dostupan u svim drogerijama - u DM-u po cijeni od 90 kn, u Mulleru je malo manje od 100, te u Bipi po cijeni od 120 kn, kada sam zadnji put gledala.

Proizvod nanosim rukom, a može se i onom rukavicom na fake tan, ali ju nemam, no planiram kupiti. Dvije pumpice nanesem na donji te gornji dio noge, dvije za svaku ruku, te oko tri do četiri pumpice za trup. Navedeno je da se proizvod može koristiti i na licu, no to nisam isprobala. Savjetujem prije nanošenja nanijeti nešto vrlo hidratantno na cijelo tijelo, a posebno na suše dijelove - koljena, laktove, zapešća i gležnjeve te stopala i napraviti fini piling.


Proizvod je proziran i tekući, no iz pumpice izlazi u formi lagane, bijele pjene. Nema guidecolor, odnosno ne ostavlja nikakvu boju kojoj biste znali gdje ste nanijeli proizvod, a gdje niste. Meni to ne predstavlja toliko problem jer proizvod dobro umasiran i razmažem po cijeloj koži, prijeđem rukom nekoliko puta sva mjesta kako bih bila sigurna da sam ga svugdje nanijela. Lijepo se razmazuje, no malo se dulje upija i ostaje pomalo ljepljiv neko vrijeme. Miris je ugodan, intenzivniji i zadržava se na koži dosta dugo vremena. Nema onaj klasični, pomalo zagoreni miris proizvoda za samotamljenje. Boja se počinje javljati nekoliko sati nakon nanošenja; ja ga nanosim navečer, nakon tuširanja i boja se u potpunosti razvije do jutra. Ujutro se volim otuširati jer se boja nekako još malo ujednači i izgleda odlično. Dok se razvija, zna ostaviti mrlje na odjeći i posteljini, tako da savjetujem širu odjeću, definitivno ne bijelu. Mrlje se operu u pranju. Boja je lijepa, topla, ali nije narančasta. Efekt potamnjivanja nije jako intenzivan, ali se vidi. Ravnomjerno se razvija i nanosi, ali se definitivno jače hvata za suše dijelove (koljena, laktovi, stopala), stoga ponavljam - potrebno napraviti dobar piling i na tim mjestima ne nanosim puno proizvoda, već minimalno prijeđem. Može se nadograditi, odnosno nanijeti dva dana za redom, ako želite malo jači efekt, ali neće biti preintenzivan. Imajte na umu da sam ja jako svijetla, pa se na meni boja lijepo vidi, no ako ste prirodno tamniji, ne znam koliko bi efekt bio intenzivan. Trajnost je super, efekt traje 5-6 dana, a lagano blijedi nakon 3.dana. Skida se vrlo ravnomjerno i ne ostavlja mrlje. Ne isušuje i ne radi nered na koži.


I za kraj mogu reći da sam poprilično zadovoljna ovim proizvodom koji mi daje lijepi ten bez štetnog izlaganja suncu. Ova linija sadrži i ulje za samotamljenje koje sam isprobala i recenzirala prošle godine i ono mi je isto super!

Jeste li isprobali Garnier Ambre Solaire pjenu za samotamljenje? Koristite li proizvode za samotamljenje?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

2 komentari

  1. Mjerkam taj proizvod već neko vrijeme i nisam znala dal da ga uzmem,ali sada svakako budem,hvala ti na odlicnoj recenziji ;)

    OdgovoriIzbriši