CATRICE PRIME AND FINE GOODBYE PORES PRIMER

by - kolovoza 08, 2020

Većina mojih pudera je na bazi silikona, dok je većina mojih primera na bazi vode, stoga mi je trebao novi silikonski primer i odlučila sam se za Catrice primer vrlo simpatičnog naziva. Nemam nešto velike pore, ali se pomalo vidljive na mojoj mješovitoj koži. Kakvi su moji dojmovi o primeru, saznajte u nastavku posta!


Primer dolazi u široj i poprilično čvrstoj tubici s čepom na odvrtanje i zaštićenim otvorom, pomoću kojega možete znati da proizvod nitko prije vas nije dirao. Lako se dozira. Ružičaste je boje, sa crnim detaljima, te sastavom na poleđini koji možete vidjeti na slici ispod. U tubici se nalazi 30 ml proizvoda, s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja. Može se kupiti u svim drogerijama (a mislim i na Pink Pandi) po cijeni od 40 kn.


Tekstura primera je vrlo gusta, kremasta, ali silikonska u isto vrijeme. Ima laganu boju, ali ne ostavlja nikakvu boju na licu. Zagladi i blura lice, ujednači nekako kožu i lagano popuni pore te savjetujem dobro čišćenje lica. Puderi na silikonskoj bazi odlično sjedaju na kožu s ovim primerom i lako se blendaju ( kako puderi, tako i svi ostali proizvodi koji se nanose na lice). Nema onaj klasičan silikonski slip s kojime vam sve klizi dok se primer ne upije već se dosta brzo na njega može nanositi puder. Puder, uz ovaj primer, lijepo traje kroz dan, traje dulje u odnosu na lice bez primera i ljepše izgleda. Radu dobar posao u regulaciji masnoće, te se puder ne razdvaja. Ne isušuje kožu niti mi je izazvao nepravilnosti ili iritacije.


Baš sam zadovoljna ovim primerom! Odlično zagladi i blura kožu, puder ljepše izgleda i duže traje. Jedan od omiljenijih primera.

Jeste li isprobali Catrice Prime and Fine Goodbye Pores primer?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari