FAVORITI SRPNJA 2020.

by - kolovoza 01, 2020

Prošao je još jedan mjesec, ljeto je naveliko ovdje, a vrijeme je i za predstavljanje pet omiljenih proizvoda koje sam koristila tijekom srpnja. Ovdje se većinom radi o preparativi jer sam se gotovo stalno išto šminkala i nekako je preparativa prevagnula. Ako vas zanima kojih je to pet proizvoda i zašto sam ih voljela, nastavite čitati!


Melem Baby Atopic emolijentna krema - u ovoj preslatkoj tubici nalazi se odličan proizvod koji me je spasio kada mi je na vratu izbila nekakva mrlja, koja se crvenjela, svrbljela i koža je bila isušena na tom mjestu, a nisam mogla do doktorice. Mazala sam tu mrlju, alergiju, dermatitis, što već, nekoliko puta u danu i kroz dva, tri dana se povukla. Jako sam zadovoljna!

Ziaja Cupuacu piling za tijelo - miris ovoga je jedan od najdivnijih mirisa ikada! Topao miris šećera i karamele, sladak! Piling je također odličan, dovoljno nježan, a opet vrlo učinkovit i njegujuć prema koži.

Balea Copacabana krema za tijelo - za ovom kremicom su svi poludjeli i jednostavno sam ju morala isprobati. Ambalaža je skroz fora i vrlo čvrsta; miris je predivan, ljetni i zadržava se neko vrijeme na koži; tekstura je vrlo lagana, prozračna, nemasna, brzo se upija i lijepo njeguje kožu, ali mislim da nije ekstremno njegujuća.

Olival Mikroeksfolijant - genijalan proizvod koji kombinira mehanički i kemijski piling i ostavlja kožu tako čistom, mekanom, glatkom, sjajnom! Prekrasan proizvod!

Catrice LE Glow Patrol highlighter u nijansi CO1 Muse - iako je ovaj proizvod iz limitirane kolekcije i teže je doći do njega (možda se da pronaći negdje online), ali sam ga htjela spomenuti kako biste mu pokazali malo ljubavi ako ga imate kod sebe. Toliko je kremast, divan na koži, daje lijepi, dosta intenzivni sjaj i traje gotovo cijeli dan. Nijansa je također prekrasna, svijetlije zlatna i divno izgleda na koži!

I to bi bili moji srpanjski favoriti, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari