I HEART REVOLUTION LIGHTENING HIGHLIGHTER

by - srpnja 29, 2020

Ova srčeka su mi skroz fora, pa je ovo čak treći koji imam u svojoj kolekciji. Prethodne dvije verzije su mi bile super i jako dugo traju jer su pakiranja poprilično velika, a kakvi su moji dojmovi o najnovijem srcu koje se našlo kod mene, saznajte u nastavku posta!



Ambalaža je apsolutno predivna i preslatka! Kartonska je, kvalitetna i u obliku srca, s metalik poklopcem. Mala zamjerka ide na to što je poprilično glomazna i nije ju najlakše skladištiti, pogotovo ako nemate puno mjesta za odlaganje kozmetike. Dolazi upakirana u metalik kutijici sa svim informacijama o proizvodu, kao što je sastav koji možete vidjeti na slici ispod. U ambalaži se nalazi 10 grama proizvoda, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Može se kupiti u Pink Panda dućanima i preko web shopa, po cijeni od 60 kn.



Tekstura highlightera je dosta suha i lagano kredasta, te se dosta trusi, iako se lijepo kupi na kist. Sporo se troši, a s obzirom na veliku gramažu, potrajati će jako dugo. Sadrži veće šljokice koje nisu jako primjetne na licu jer većina njih, prilikom nanošenja, otpadne s kista. Lijepo se blenda. Lagano naglašava teksturu kože jer nije baš najfinije mljeven. Trajnost je sasvim dobra - traje cijeli dan, a lagano počinje blijediti nakon otprilike 3-4 sata.


Nijansa je svijetla, čak i pomalo presvijetla za moj ukus; na mojoj koži izgleda pomalo frosty i nekako se ne stapa najbolje s kožom. Ima lagani zlatni odsjaj i veće sjajne čestice. Daje poprilični intenzivni sjaj, a može se i nadograđivati. Na slikama ispod nalaze se swatchevi; prva slika bez blica, druga s blicem.



I za kraj mogu reći da je ovo solidan proizvod, daje lijepi sjaj i dugo traje, što na licu, što u ambalaži jer se jako sporo troši, ali mi nije omiljen zbog suše formule i većih sjajnih čestica. 

Jeste li isprobali I Heart Revolution Lightening highlighter? Koji je vaš omiljeni highlighter?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari