AVON MARK. GLOW ON ILUMINATOR

by - kolovoza 03, 2020

Kremasti i tekući highlighteri mi inače i nisu baš omiljeni, ali sam o ovome čula brojne pozitivne recenzije, a i ljeto je i svi volimo malo više sijati, zar ne? Kakvi su moji dojmovi o ovome mališanu, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je vrlo jednostavna i kvalitetna - dolazi u mekšoj tubici, s čepom na odvrtanje i pripadajućom kutijicom. Lako se dozira. U tubici se nalazi 30 ml proizvoda, s rokom trajanja od 24 mjeseca nakon otvaranja. Cijena, kao i svim Avonovim proizvodima, varira od kataloga do kataloga; mislim da je redovna cijena oko 50 kn, ali je gotovo uvijek snižen.


Tekstura je rjeđa, nešto između kremaste i tekuće formule, ali se ne razlijeva. Ima minimalni miris. Preporučam nanositi manju količinu, pa po potrebi nadograđivati proizvod. Lijepo se nanosi i na setirano i na nesetirano lice, ali vrlo lagano, u manjoj količini, jer u protivnom može pomicati i razdvajati puder ispod. Setira se, odnosno ne ostaje mokar niti ljepljiv. Posebno lijepo izgleda kada se nanosi na čistu kožu, daje onaj zdravi, prirodni sjaj. Lako se blenda; malo teže na setiranome licu. Dobro je pigmentiran, može se nadograđivati. Daje blaži i prirodniji sjaj koži. Trajnost je odlična - potrajat će bez problema i preko 6 sati, uz minimalno blijeđenje. Osim kao highlighter, isprobala sam ga i kao primer - dobro funkcionira, ne utječe čudno na puder, već on lijepo traje i izgleda sjajnije. Mana ovakve sjajne podloge jest to što jako naglašava pore i teksturu kože. Ne masti kožu i ne izaziva iritacije na koži. Može se miješati u pudere za sjajniji finiš, te i tako funkcionira.


Nijansa je jako lijepa - nešto tamnija (ja sam jako svijetla i malo mi je tamna), šampanjasta nijansa. Ne sadrži nikakve veće sjajne čestice.



Ovaj proizvod je vrlo kvalitetan i lijepo se ponaša i izgleda na koži. Voljela bih kada bi u ponudi bilo više nijansi, jer jedna ne može pasati svim ljudima. Svidio mi se, no ne koristim ga tako često je uvijek radije biram praškaste u odnosu na kremaste proizvode za lice.

Jeste li isprobali Avon Mark. iluminator? Preferirate li praškaste ili kremaste proizvode?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari