ESSENCE MY SKIN PERFECTOR PUDER U PRAHU// 10 LIGHT

by - kolovoza 24, 2020

Essence je prije nekog vremena izbacio neke nove proizvode, a s obzirom na moju mješovitu kožu zbog koje ne mogu zamisliti šminkanje bez matiranja, jako me zainteresirao My Skin Perfector puder u prahu. Tvrdnje da matira i blura kožu čine se jako privlačnima, a kakav se pokazao, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je čvrsta i plastična, s čepom na odvrtanje. Jednostavnoga je dizajna, bijela u kombinaciji detalja u nijansi proizvoda. Na poleđini se nalazi sastav proizvoda koji možete vidjeti na slici ispod. Proizvod je veganski. Ima sifter kroz koji puder lako izlazi, ali neće završiti posvuda. Zaštićen je, što je odlično i vrlo pohvalno. U ambalaži se nalazi 6 grama proizvoda, s rokom trajanja od 36 mjesrci nakon otvaranja. Dostupan je u svim drogerijama po cijeni od 32,90 kn.



Puder je jako fino mljeven. Lijepo se kupi na kist. Količina koja dolazi u ambalaži je nešto manja i proizvod se dosta brzo troši. Matira kožu i drži ju matiranom 3-4 sata, što je sasvim dobro po mome mišljenju. Iako lijepo matira kožu, ne izgleda suho niti se hvata za suše dijelove kože. Lagano zagladi kožu. Ne uvlači se u fine linije na koži. Ne izgleda cakey, ali kao niti s jednim praškastim proizvodom, ne treba pretjerivati s količinom, jer može postati.

U ponudi postoji nekoliko nijansi, a ja, naravno, kupila najsvijetliju - 10 Light. Iako je ovo najsvijetlija nijansa u ponudi, ja se ne bih složila. Na prvu se čini svijetla, no oksidira jako brzo. Na swatchu to nisam uspjela uloviti, no vidi se u posudici, na slici iznad. Nijansa je dosta topla. Ako ste jako svijetli ili volite svijetle proizvode za baking, mislim da vam se ovaj proizvod neće svidjeti. Meni je nijansa pretamna, ali mi se dobro došao kada sam koristila proizvode za samotamljenje na tijelu, a ne na licu, te sam željela malo potamniti puder i za to je bio odličan.


Zadovoljna sam formulom ovog pudera, matira, zagladi i izgleda lijepo na koži, no ne sviđa mi se što oksidira, te mi nijansa većini vremena ne odgovara jer je dosta tamnija od moje puti i vrlo topla, čak može izgledati i pomalo narančasto.

Jeste li isprobali Essence My Skin Perfector puder u prahu?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari