CATRICE PRO NEXT-GEN NUDES PALETA SJENILA// 010 COURAGE IS BEAUTY

by - kolovoza 19, 2020

Catrice palete mi dugo vremena i nisu bile baš zanimljive, ali ova paleta me je baš jako zainteresirala, pogledajte kako je lijepa! U ponudi postoji još jedna paleta, toplijih nijansi, ali ova mi je ljepša. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Paleta je vrlo tanka i to stvarno tanka, upola tanja od npr. ABH paleta, ali slična iznutra. Vrlo je kompaktna te se zatvara na magnet. Ima ogledalo i zaštitnu foliju. Kartonska je, ružičaste boje i lijepoga, jednostavnoga dizajna. Na poleđini se nalazi sastav palete, koju možete vidjeti na slici ispod. U paleti se nalazi 14 panova, ukupne težine 10.6 grama, što je oko 0.76 grama po sjenilu, s rokom trajanja od 24 mjeseca od otvaranja. Može se kupiti u svim drogerijama, po cijeni od 80 kn.



Kao što sam rekla, u paleti se nalazi 14 sjenila: 8 mat i 6 shimmer/metalik nijansi, od kojih su dvije s mrljicama te jako podsjećaju na Hudina sjenila. Te mrljice svijetlijeg sjenila su samo površinske i meni nisu ništa posebno, čak mi je i malo teže koristiti ih jer ih treba jako dobro izmiješati, inače imate neke svijetlija dijelove na kapku. Nijanse su većinom hladnije, ali sadrži i nekoliko toplijih nijansi. Sadrži sve nijanse potrebne za kompletan look, ali voljela bih da ima neku srednje smeđu nijansu, između ovih jako svijetlih i dosta tamnih.


Mat nijanse su jako glatke i pomalo tvrđe. Odlično se blendaju i dosta se truse, ali ne po licu. Lijepo su pigmentirane. Shimmer i metalik nijanse su jako mekane, intenzivne i pigmentirane, ali kao i kod svih shimmer sjenila, preferiram nanošenje mokrom tehnikom. Trajnost im je odlična, traju cijeli dan na kapku, pa počinju lagano blijediti nakon otprilike 9 sati. Nijansa Brave je najtamnija u paleti i je pomalo patchy, dok se ostale nanose ravnomjerno. Metalik nijanse (Masterpiece, Provocative, Passionate, Bold i Dramatic) imaju veće sjajne čestice. Na slikama ispod možete vidjeti swatcheve nijansi.

Classy, Provocative, Masterpiece, Love, Vision, Subtle, Basic
Brave, Instinct, Dramatic, Bold, Noble, Passionate, Beauty


Baš sam zadovoljna ovom paletom i čini mi se kao da je Catrice uvelike poboljšao kvalitetu svojih sjenila, barem u odnosu na ona koja sam isprobala. Divne nijanse i odlična kvaliteta sjenila!

Jeste li isprobali Catrice Pro palete?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari