CATRICE LE SUNSHINE ON MY SHOULDERS SJAJNO SUHO ULJE ZA TIJELO// 010 SOFT GOLD

by - kolovoza 20, 2020

Šljokice, meni predrage šljokice! Stvar na koju uvijek padam i vodim se onom - moraš skupit sve! Tako se kod mene našlo i Catrice sjajno suho ulje iz limitirane kolekcije koja se stigla u DM, na posebnim, velikim stalcima. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je prekrasna, da ne vidim logo, nikada ne bih rekla da se radi o drogerijskom proizvodu. Staklena je i teška, elegantna, minimalistička, s rose gold detaljima. Dozira se pomoću pumpice koje odlično funkcionira. U ambalaži se nalazi 100 ml proizvoda, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Može se kupiti u DM-u (za ostale drogerije nisam sigurna), po cijeni od 73.90 kn. Sastav možete vidjeti nešto niže. U ponudi postoji još jedna, malo tamnija nijansa.



Iznenadila me tekstura proizvoda - očekivala sam tekuće ulje, a zapravo se radi o nešto gušćoj, gelastoj formuli koja se lako razmazuje, vrlo brzo upija i ne ostaje masna na koži. Pri nanošenju, pomalo se masnjikavo, ali uistinu minimalno. Vrlo je lagano na koži. Ima izraženiji, meni ugodan miris, koji se neko vrijeme zadržava na koži. Rekla bih da je čak i lagano njegujuće, a koža je jako mekana.


Ulje je prepuno sitnih zlatnih i srebrnih šljokica. Ne ostavlja boju na koži, ali ostavlja hrpu decentnih šljokica, koje daju lijepi, elegantni sjaj koži! Ne izgledaju napadno. Jako mi se sviđa! Jako mi se sviđa i trajnost jer  ovaj proizvod na mojoj koži traje apsolutno cijeli dan, čak i po ovim vrućinama, bez preslikavanja šljokica po odjeći, rukama ili namještaju.



Oduševljena sam ovim proizvodom! Daje divni, elegantni sjaj koži, njeguje je, a za razliku od drugih ulja i ovakvih sličnih proizvoda nije masno, niti ljepljivo i brzo se upija!

Jeste li isprobali Catrice sjajno suho ulje? Volite li ovakve sjajne proizvode?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari