SUN DANCE SENSITIVE SPF 50 FLUID ZA LICE

by - srpnja 28, 2020

Sunčeve zrake u posljednje vrijeme postale su vrlo štetne i zaštita od sunca vrlo je važna, stoga su kremice sa zaštitnim faktorom neophodne u svakodnevnoj rutini, kao zaštita od sunca i kao preventivna anti-age njega. U DM-u sam nedavno pronašla ovu kremicu koja mi se činila vrlo zanimljiva, a kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Krema dolazi u kvalitetnoj tubici, jednostavnoga dizajna u tirkiznoj i bijeloj boji. Na poleđini se nalazi naljepnica sa svim informacijama, kao i sastavom, koji možete vidjeti na slici ispod. Čvrsto se zatvara i lako dozira. Mala zamjerka jer nema nikakvu zaštitu. Formula je veganska. U tubici se nalazi 50 ml proizvoda, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a može se kupiti u DM-u, po cijeni od 23 kn.


Kremica je lagane, srednje gustoće i mirisa klasičnog za SPF kreme. Lijepo se razmazuje i upije kroz par minuta. Kada se upije, ne ostavlja bijele tragove na koži. Ostaje blago ljepljiva na koži, ali ne masti kožu dodatno. Daje lijepi, poprilično jak sjaj na koži. Štiti od sunca, što joj je i primarna uloga, te niti jednom nisam izgorjela, niti išta slično. Nije mi izazvala nikakve iritacije, niti nepravilnosti. Dobro funkcionira i ispod šminke.


I za kraj mogu reći da je ovo dobra SPF kremica, štiti od sunca, lijepo se ponaša na mojoj mješovitoj koži i vrlo je povoljna, ali mislim da je bolja za normalnu do suhu kožu, nego za masnije tipove, zbog hidratantne i sjajne formule.

Jeste li isprobali Sun Dance Sensitive fluid za lice s SPF-om 50?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

1 komentari