MISSHA PERFECT COVER BB KREMA// 21 LIGHT BEIGE

by - srpnja 18, 2020

O ovoj kremi sam toliko dugo slušala samo hvalospjeve, kako stranih, tako domaćih blogerica i toliko dugo sam ju željela isprobati, iako BB kreme baš i nisu nešto što često kupujem i koristim. Prije nekog vremena, u DM je stigla korejska kozmetika, a tako i ova BB krema i morala sam ju kupiti, a kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


BB krema dolazi u lijepoj i kvalitetnoj tubici sa srebrnim detaljima, te je nešto manja od prosjeka. Upakirana je u pripadajuću kutijicu sa svim informacijama, kao što je i sastav koji možete vidjeti na slici ispod. U DM-u je dostupna tubica od 20 ml, s rokom trajanja od 12 mjeseci i cijenom od 60 kn, dok online postoji i veća verzija proizvoda.



Proizvod je srednje gustoće, kremast i lako maziv. Ima vrlo blagi miris. Lako se blenda. Ne suši se, već ostane blago ljepljiva na koži, pa ju ja obavezno moram setirati na svojoj mješovitoj koži, barem lagano. Srednje je prekrivne moći, te neke veće nepravilnosti prekrijem korektorom. Stapa se s kožom i izgleda vrlo svježe i prirodno. Sjajnog je finiša i kožu s ovim proizvodom baš izgleda nekako hidratizirano, ali nikako masno. Ne uvlači se u linije na licu, te nije nimalo cakey. Kao što sam već rekla, obavezno setiram lice, nakon 3-4 sata taj zdravi sjaj ponovno izbije, ali ne izgleda masno, već svježe; nakon otprilike 6-7 sati počne blijediti i lagano se skidati s lica; nakon otprilike 10 sati se gotovo u potpunosti skine. Nije mi izazvala nikakve iritacije ili nepravilnosti na licu.


U DM-u postoje, ako se ne varam, tri nijanse, a ja sam naravno odabrala najsvijetliju nijansu - 21 Light Beige. Nijansa je poprilično svijetla, ali nije najsvijetlija nijansa koju sam ikada vidjela, no meni odlično odgovara. Dosta je siva, ali se prilagodi i stopi s kožom.



I za kraj mogu reći da sam poprilično zadovoljna ovim proizvodom, posebno ako volite nešto prirodniju i svježu bazu. Nisam sigurna bi li ovaj proizvod bio idealan za tamnije cure i masnu kožu, no meni baš paše!

Jeste li isprobali Missha BB kremu?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari