L'OREAL COLOR RICHE ULTRA MATTE RUŽ// NO OBSTACLES

by - srpnja 20, 2020

Nude ruževi su moja ogromna slabost, pogotovo kada dolaze u prekrasnoj ambalaži, sigurno je da će se naći kod mene. To je ukratko priča zašto sam kupila još jedan nude ruž, ovoga puta L'Orealov. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Pakiranje je divno! Dvije nude nijanse sa zlatnim detaljima, izrađen od čvrste plastike te se pri zatvaranju čuje klik te ste se neće otvoriti u npr. torbici. Zaštićen je malenom naljepnicom. Oblik ruža je odličan, te se lako i precizno nanosi. Količina koju dobijete je 5 grama, a može se kupiti u svim drogerijama po cijeni od oko 100 kn.


Ruž je nešto čvršće formule, ali vrlo kremast i maziv, ali se ne razlijeva izvan linije usana. Intenzivnijeg je mirisa, koji se meni ne sviđa i podsjeća me na djetinjstvo i mamine ruževe koje sam mrljala po sebi, ali brzo sam se na njega navikla i ne smeta mi. Odlično je pigmentiran i boja je puna te potpuno prekriva usne. Formula je polumat, suši se mat, ali se lagano preslikava na čašu ili ako nekoga poljubite. Jako je lagan i ugodan na usnama, te ih ne isušuje. Trajnost je odlična za jedan klasični ruž - traje 4-5 sati, ali se jako lako popravlja kroz dan.


Nijansa "No Obstacles" je najsvijetlija nijansa u ovoj nude kolekciji. Nijansa je svijetlija, ali nije jako svijetla, topla, breskvasto smeđa nijansa. Divna je!


Poprilično sam zadovoljna formulom ovih ruževa, ugodni su na usnama, mat i ne mrljaju se posvuda i solidne su trajnosti. Jako mi se sviđa ambalaža i izbor nijansi. Jedino je cijena ruževa malo viša, pa ako poželite koju nijansu, lovite ih na sniženju - L'Oreal je često na sniženju u drogerijama.

Jeste li isprobali L'Orealove ruževe?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari