KOKIE CRYSTAL FUSION TEKUĆE SJENILO// SUPER NATURAL

by - srpnja 15, 2020

Iako sam čula za ovaj brend, dugo vremena nije bio dostupan u Hrvatskoj, no došao je u Bipu i presretna sam što Hrvatske drogerije uvode sve više brendova u svoju ponudu te nam oni postupaju puno dostupniji. Prvi Kokie proizvod koji sam odlučila isprobati jest ovo tekuće sjenilo, a kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je pravokutna i vrlo jednostavna, ali efektna zbog metalik rose gold detalja. Meni se baš sviđa! Na dnu se nalazi sastav koji možete vidjeti na slici ispod. Aplikator je klasičan, koso rezani i nešto manji, dobro funkcionira. U ambalaži se nalazi 5 ml proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Dostupan je u Bipi po cijeni od 70 kn.



Sjenilo je kremasto i vrlo lagano. Lako se blenda i nešto se brže suši stoga treba malo brže blendati. Malo se prozirno i slabije pigmentacije te je njime malo teže dobiti potpuno prekrivanje i jaki metalik finiš jer ga onda treba dosta nadograđivati, pa se obda zna čudno skupljati. Ja ga obožavam koristiti preko mat sjenila kako bi im dao malo sjaja ili preko drugih shimmerastih sjenila za jači sjaj i sjajne čestice. Samostalno mi nije najdraži za korištenje. Kada se osuši, ne mrda cijeli dan, ne preslikava se, ne blijedi niti se razmazuje, čak i preko 10 sati.

Nijansa Super Natural je prekrasna - ružičasta baza s hrpom zlatnih i zelenih šljokica i sjajnih čestica!



Iako mi ovo sjenilo nije najdraže za samostalno korištenje, obožavam ga koristiti preko ružičastih mat i shimmer sjenila za onaj posebni efekt!

Jeste li isprobali Kokie tekuća sjenila ili nešto iz njihova asortimana?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari