L'OREAL BAMBI EYES MASKARA

by - srpnja 04, 2020

Obožavam Disney i jednostavno sam morala isprobati maskaru koja se zove Bambi (divan crtić, meni jako, jako tužan). Usto obožavanje Disneya, obožavam i L'Orealove maskare, a njihova Paradise Extatic mi je najdraža maskara ikada! A kakvi su dojmovi o ovoj, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je vrlo jednostavna i lijepa, metalik srebrna, s tek nekoliko detalja. Vrlo efektna! Dolazi zaštićena naljepnicom. Neobičnog je oblika, pomalo debeljuškasta. U ambalaži se nalazi 8.9 ml proizvoda, s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja, a dostupna je u svim drogerijama, po cijeni od 100 kn.

Aplikator je gumeni i nešto veći, te ima puno sitnih "iglica" koje obuhvate svaku trepavice, od korijena.


Maskara je intenzivno crna. Odlično produlji trepavice i daje lijepi volumen. Ne sljepljuje trepvice te daje nešto prirodniji izgled, ali i dalje daje dosta "drame" koju ja volim na svojim trepavicama. Traje apsolutno cijeli dan, i više od 10 sati. Ne blijedi, ne razmazuje se i ne trusi se. Lako se skida, čak i običnom micelarom ili bilo kojim drugim odstranjivačem.



Baš sam zadovoljna ovom maskarom i postala mi je jako draga (iako mi je Paradise Extatic i dalje mrvicu draža). Daje dovoljno drame trepavicama i traje cijeli dan!

Jeste li isprobali L'Oreal Bambi Eyes maskaru?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan da

You May Also Like

0 komentari