EVELINE KOREKTOR ZA OBRVE// LIGHT

by - srpnja 06, 2020

Moram priznati da nisam baš isprobala puno Eveline proizvoda, no nekako su me u zadnje vrijeme baš zainteresirali, nešto sam kupila, a nešto dobila od prijateljice te sam skupila 5 proizvoda i odlučila napraviti Eveline tjedan! U prvom postu Eveline tjedan pisat ću o jednom vrlo zanimljivom proizvodu za obrve. Ako vas zanima više, nastavite čitati!


Pakiranje je vrlo jednostavno, gotovo isto kao i pakiranje njihovog SOS seruma za trepavice - kutijica sa svim informacijama o proizvodu te sastavom koji možete vidjeti na slici ispod. Navedeno jest da je ovo 5 u 1 proizvod: potamljuje, daje sjaj, njeguje, oblikuje i optički regulira. Ambalaža je nalik maskarama, duguljasta, crna i sjajna te vrlo čvrsta. U ambalaži se nalazi 9 ml proizvoda, s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja, a može se kupiti u Bipi, po cijeni od oko 30 kn.

Aplikator je vrlo neobičan - gumeni s mnogo iglica. Na vrhu ima vrlo široku kuglicu za koju sam na početku bila jako skeptična, a zapravo mi je dosta praktična, te nije neuredna. Naravno, ako imate vrlo tanke obrve, mislim da će vam biti prevelika.



Iako Eveline ovaj proizvod nazivaju korektorom za obrve, rekla bih da je ovo gel, odnosno maskara za obrve. Gušće je, kremaste teksture. Lijepo se nanosi. Suši se mat, ali ne izgleda suho. Boja i naglašava dlačice u obrvama te ih pročešlja i daje prirodniji izgled. Može se nositi samostalno, ako imate gušće obrve ili nakon pomade, olovke ili sjenila za obrve, za prirodniji izgled i naglašenije obrve. Drži obrve na mjestu, ali ih ne zacementira na mjestu niti slijepi, već je dosta blag. Traje cijeli dan na mjestu i ne razmazuje se, niti se preslikava, kada se osuši.

Mislim da u ponudi postoje dvije nijanse, a ja sam odabrala svijetliju nijansu pod nazivom Light - svijetlija smeđa, neutralnija nijansa.


I to bi bila prva recenzija Eveline tjedna. Zadovoljna sam ovim proizvodom; naglašava dlačice i obrve izgledaju lijepo i popunjeno, a s druge strane prirodno.

Jeste li isprobali Eveline korektor za obrve?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari