GARNIER HAIR MILK MASKA ZA SLABU KOSU SKLONU LOMLJENJJ

by - srpnja 13, 2020

Garnier šampon s ricinusovim uljem definitivno je jedan, od meni, najdražih šampona, stoga sam se jako obradovala kada sam vidjela da su u naše drogerije stigle nove, vrlo zanimljive maske, a jedna od njih ju upravo iz linije s ricinusovim uljem. Kakbo je moje mišljenje o ovoj maski, saznajte u nastavku posta!


Zanimljivo kod maske jest to što dolazi u bočici što do sada nisam vidjela. Bočica je lijepa i kvalietna, obložena folijom sa svim informacijama o proizvodu, kao što je sastav koji možete vidjeti na slici ispod te navodi o etičkoj proizvodnji, ekološkoj osviještenosti te održivosti. U bočici se nalazi 250 ml proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a dostupna je u svim drogerijama po cijeni od oko 40 kn.

Proizvođač navodi da ova maska pruža intenzivnu njegu u laganoj teksturi mlijeka za trenutačni rezultat. Formula obogaćena ricinusovim uljem i organskim bademovim mlijekom olakšava raščešljavanje, hrani i jača kosu bez otežavanja. Smanjuje lomljivost kose za 96% već nakon prve uporabe. Bez silikona.


Maska je također vrlo zanimljive teksture - vrlo rijetka, lagana, mliječna formula, bijele boje i ugodnog mirisa, istoga kao ta cijela linija, meni je predivan! Miris se vrlo kratko zadržava na kosi. Lako se nanosi i ispire. Što se tiče djelovanja, jednostavno moram priznati da baš i nisam zadovoljna. Ne pruža dovoljnu njegu mojoj kosi, više je kao nekakav slabiji regenerator, nikako kao maska. Ne otežava kosu. Olakšava češljanje te se kosa ne petlja. Ne ostavlja zaglađenu kosu, što volim kod proizvoda za njegu kose. Također sam primijetila da se kosa malo teže pegla, ali se može ispeglati, dok se kovrča brz problema.

I za kraj mogu samo reći da ova maska definitivno nije najbolji proizvod za njegu koji sam isprobala i baš mi je žao. Jednostavno nisam zadovoljna nižom razinom njege kosu pruža mojoj kosi.

Jeste li isprobali Garnier Hair Milk maske za kosu?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari