EVELINE ALL IN ONE RUMENILO// 03 ROZ MOZAIKA

by - srpnja 09, 2020

Polako se približavamo kraju Eveline tjedna, a danas je na redu jedno rumenilo. Rumenila sam dugo vremena izbjegavala, no u zadnje vrijeme sam ih jako zavoljela, a posebno volim neutralne i blago breskvaste nijanse. Ovo mi se činilo takvo, a kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je vrlo jednostavna, crno dno i prozirni poklopac s mininalnim detaljima. Na dnu se nalazi sastav proizvoda koji možete vidjeti na slici ispod. Plastična je i nije baš najkvalitetnija, ali se drži. U ambalaži se nalazi 6.5 grama proizvoda s rokom trajanja od 18 mjeseci nakon otvaranja. Dostupan je u Bipi, po cijeni od 50 kn.


Formula je malo tvrđa, ali se lijepo kupi na kist i nanosi. Odlično se blenda. Slabije je pigmentirano, ali mi to ne smeta, već mi je drago jer se lagano i lijepo nadograđuje pa izgleda prirodnije. Sjajnijeg je finiša, ali nema krupne šljokice ili sjajne čestice. Ne izgleda brašnasto već se stapa s kožom i daje licu zdravi sjaj i svježi izgled. Ne ističe teksturu kože. Traje dosta dugo, oko 6 sati uz lagano blijeđenje.

U rumenilu se nalazi 5 nijansi, čijim miješanjem dobijete nešto svijetliju, zagasitu breskvasto - roskastu nijansu, ovisi koji kvadratić najviše zahvatite kistom.


Jako mi se sviđa ovo rumenilo, a posebno nijansa! Daje malo boje licu i osvježi ga te dosta dugo traje.

Jeste li isprobali Eveline All in One rumenilo?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari